Rc Helikopter

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek


    http://www.bimeks.com.tr/urun/113837/falcon-x-3-kanalli-gyrolu-star-helikopter-gl-777-112-.aspx

    Model uçaklardan anlayan bihassa rene hocamdan da yorum almak isterim.


    3 kanallı amatör bir kullanıcı için yeterlimi ? pesimistic ufak kardeşine alacakmış sormak istedi foruma giremiyor.

    teşekkürler :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    up

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XsyNcmast3r
    XsyNcmast3r's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    hiç elini sürmediysen eğer az çok tatmin edecektir ancak alıştıktan sonra pek fazla keyif alamıcaksın onu da söyliim..


    Yanlızlık bir ilaç mıdır?,Yoksa hastalığın ta kendisi mi ? Kusursuz işlediğin aşk cinayetlerinin kurbanı olmak zorundamıydı bu beden ? Yoksa yüzünde bir kartanesi kalınlığında ki beyaz düş kırıklıklarının ıslanmış halimi.. ? Bir başlangıcın son haykırışlarıyla can çekişip bittiği anda,hiç ummadığın bir birliktelik tekrar nasıl başlar? Başlarsa ne kadar sürer ? Sürse de tazeliğini nasıl saklar? << XsyNcmast3r >>
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahant
    bugrahant's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2011
    Erkek

    Siteden inceledim şimdi. Benim de çok hoşuma gidiyor almak istiyorum bunlardan. Fiyatları neye göre değişiyor ?  Merak ettiğim bir hususta bunların ağırlığı ne kadar ve ne kadar ağırlığı taşıyabilir. Kullanan test eden var ise test edebilir mi ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XsyNcmast3r
    XsyNcmast3r's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    fiyatı özellikleri ve büyüklüklerine göre değişiyor 2 kanallı , 3,4 ,6 kanallı elektrikli benzinli vs vs.. diye gidiyor. kanal olayı da herhalde anlamışsınızdır az çok yön olayı sağa sola ileri geri çapraz gidişler için.takla atanı dahi var:p


    Yanlızlık bir ilaç mıdır?,Yoksa hastalığın ta kendisi mi ? Kusursuz işlediğin aşk cinayetlerinin kurbanı olmak zorundamıydı bu beden ? Yoksa yüzünde bir kartanesi kalınlığında ki beyaz düş kırıklıklarının ıslanmış halimi.. ? Bir başlangıcın son haykırışlarıyla can çekişip bittiği anda,hiç ummadığın bir birliktelik tekrar nasıl başlar? Başlarsa ne kadar sürer ? Sürse de tazeliğini nasıl saklar? << XsyNcmast3r >>
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    XsyNcmast3r bunu yazdı:
    -----------------------------

    hiç elini sürmediysen eğer az çok tatmin edecektir ancak alıştıktan sonra pek fazla keyif alamıcaksın onu da söyliim..


    -----------------------------

     

    En guzel yorumu yapmis. Bende hemen aynisi vardi.

    Ilk geldiginde cok zevkli oluyor ama alistiktan sonra 3 kanal keyif vermiyor artik. Daha profesyonel daha saglam helikopter arayisina giriyor.

    Ilk defa model ucuracaksan, bunu tavsiye ederim. Cunku ilk basta 4-5-6 kanal helikopterleri ucurmaz tahmin edeceginden daha zor.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bunlar degil de telefon ile kumanda edilen 4 pervaneliler süper ya

    resmen yeni bi akım başlattılar , 1.200 tl gibi bişi di galiba fiyati yoksa alınır :( 

Toplam Hit: 953 Toplam Mesaj: 7