folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder RC Model Car Onerileriniz



RC Model Car Onerileriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l33ts
    l33ts's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2010
    Erkek

    Baslangic icin bir tane rc edinmek istiyorum. Fakat bu model arabalar uzerinde hicbir bilgim yok. Kalitelisini uygun fiyata alabilmek icin ebay uzerinden almayi dusunuyorum. Fiyat 100$ civarı olmalı(gümrükte sıkıntı yaşamamak için). Bursa veya Istanbulda bu araclarin satisini yapan yerlerdende alabilirim eger uygun fiyata satan varsa. RC meraklisi arkadaslarin yorumlarini bekliyorum :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    nikko elektrik motorlu bi modelinden başlayabilirsin


    yunusozturk.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Tamiya ve reely marka ürünlere bak
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    tamiya elektrikli den başlamandır sana tavsiyem bilgi edinmek istersen biraz google da rcpano yaz orayı biraz kurcala az çok neye nasıl hangi bütçeyle başlıyacağını anlarsın gerisi zaten zevk almak ve hobi edinmek

    not: hazır komple bir set alıcağına parçaları alıp sende birleştirebilirsin


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek
    dediğin fiyata araç bulman çok zor, bence hpi savage 4.6 ile başla.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l33ts
    l33ts's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2010
    Erkek

    http://www.topmodels.com.tr/carisma_m14_subaru_impreza_wr_114_urunu.html

    Boyle bir arac buldum baslangic seviyesi icin, sizce nasıl?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l33ts
    l33ts's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2010
    Erkek

    UP.

    Yokmu RC ci ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    degree
    degree's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    nikko al helikopteri war bende gerçekten kalite


    ...Düşmanın yoksa iyilik yap... Söz Ola Kese Savaşı Söz Ola Kestire Başı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BysezeR
    BysezeR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2009
    Erkek

    l33ts bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    http://www.topmodels.com.tr/carisma_m14_subaru_impreza_wr_114_urunu.html

    Boyle bir arac buldum baslangic seviyesi icin, sizce nasıl?


    -----------------------------

     

    HPI al bence.. Birde başlangıç için diyorsan ikince el al hocam araştır biraz... Biz iki tane HPI benzinli aldık ikinci el süper valla.. Sahibinden de baya var araştır derim.. Özellikle benzinlilerde parça değişim ve uygulamarı çok keyif veriyor..

     

     


    Aşık i sen cana minnet..
Toplam Hit: 1219 Toplam Mesaj: 9