RC"Ci Müritler!!
-
Daha önce de açmıştım bu konuyu ama o zamanlar tbt nin acıldıgını pek bilen olmadıgı için ilgi de olmamıştı. Şimdi ucaklarla ilgili bi baslık var onu gorunce tekrar acayım dedim. RC"yle ilgilenen müritler varsa (ben bi rene yi bilyrm) tanısak kaynaşak buluşak :D sole yarıslar fln :D ben de tt-01 drift var baya modifiye ettim modifiyelerim devam ediyor hala güzel bişe çıkcak. baska arkadaslar varsa rc buluşmaları güzel oluyor. ha bi sürü rc sitesi var git ordakilerle buluş derseniz, tbtlilerle daha farklı olur kanaatindeyim :D daha psikopat geçer :D
bu arada bi drift videosu:http://www.youtube.com/watch?v=Z3PXcpsbCyo -
ben varımda sanmıom bi iki kişi daha vardı önceden sormuştuk...
-
bakalım hoca çıkar ins bi 6-7 kişi de sole güzel bi bulusuruz.. mcyargic hocada almak istiyodu bilmiyorum ne yaptı..
-
bendede gs vision rtr var onroad iyi gidiyo : )
-
evet yeni müridler bekliyoz :D cıkıcak galiba bisiler :D
Toplam Hit: 1067 Toplam Mesaj: 5
