Real VNC Hakkında Soru ?
-
Arkadaşlar şimdi evfeki pc me Real vnc yi kurdum ve gerekli port ayatlarını yaptım atdından modemden port yönlendirmede yaptım.Daha sonrasında iş yerimden bağlanmak istediğimde bağlanamıyor neden acaba.Debebleri ne olabilir sizce bir püf noktası varmıdır.Hatta IE den 5800 portundan bile bağlanmaya çalıştım olmadı.
-
Millet yokmu bir bilen laaaa Aaaaa çok ayıp.
-
modeminden port yönlendirmeni doğru yaptın mı?
kullandığın firewall'dan programa izin verdin mi?
-
Evet arkadaşım bütün frewallar dan izin verdim hatta hepsini kapattım antivirüsü bile devredışı bıraktım denedim yine olmadı portlarıda 5800 nolu portu ip me yçnlendirdim yine yok.Bağlantı kurduğum tarafın modeminin portunu yönlendirmeyede gerek yok heralde. :P
Toplam Hit: 900 Toplam Mesaj: 4
