Realtek Ses Problemi
-
realtek ses programında hoporlor testınde ses cıkıyor ama medıa plyer veya baska bı programla ses caldıgımda ses cıkmıyor neden olabılır cok acıl lazım
-
hoca realtek ses programında ses çıkıyosa realtekde ses problemi yok demektir ve konu başlığı yanlıştır.. bu bir
ikincisi realtekte ses çıkıyorsa diğerlerindede çıkar kurcala az -
Ses aygıtında bir sorun olduğundan Windows Media Player bu dosyayı yürütemiyor. Bilgisayarınıza yüklü bir ses aygıtı olmayabilir, başka bir program tarafından kullanılıyor veya doğru çalışmıyor olabilir
bolede bı hata verıyor medıa player bakıyorum bole cakısan bısey yok gozukuyor
-
kurcalıyorum ıkı gundur zaten
sesla ılgılı problem var allahlah
-
blackdeath bunu yazdı:
-----------------------------Ses aygıtında bir sorun olduğundan Windows Media Player bu dosyayı yürütemiyor. Bilgisayarınıza yüklü bir ses aygıtı olmayabilir, başka bir program tarafından kullanılıyor veya doğru çalışmıyor olabilir
bolede bı hata verıyor medıa player bakıyorum bole cakısan bısey yok gozukuyor
-----------------------------dirveri kaldır yeniden kur..
-
su anda makınanızda ses cıktı aygıtı yok
ne demek ıstıyor
bı turlu halledemedım bı yardımcı olun kafayı yemek uzereyım
-
hacı ses denerken diğer tüm programları kapat netten çık (youtube ney gibi hepsini kapat) dene
-
realtec ac'97 se upload ediyim driver ı
-
hoca işletim sistemini kurduğun cd ayarlarıyla oynanıp modifiye edilmiş bir cd mi. bir keresinde ben de windowsun bazı özelliklerile oynadığım bi cdden windows kurmuştum ses driver ını defalarca kurup kaldırdım bilgisayardan ses çıkmadı ve en sonunda başka bi cd den kurdum xp yi sorun hallaodu...
-
windows media player > araçlar > seçenekler > aygıtlar > hoparlörler > kullanılacak ses aygıtında realtekmi seçili hocam bi baksana
