Realtek Ses Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackdeath
    blackdeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    realtek ses programında hoporlor testınde ses cıkıyor ama medıa plyer veya baska bı programla ses caldıgımda ses cıkmıyor neden olabılır cok acıl lazım

    agzıyla içmesini bilmeyenlere yeni rakıdan bir yenilik 35lik yenifitil. ışığa kadar götürür.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    hoca realtek ses programında ses çıkıyosa realtekde ses problemi yok demektir ve konu başlığı yanlıştır.. bu bir
    ikincisi realtekte ses çıkıyorsa diğerlerindede çıkar kurcala az

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackdeath
    blackdeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    Ses aygıtında bir sorun olduğundan Windows Media Player bu dosyayı yürütemiyor. Bilgisayarınıza yüklü bir ses aygıtı olmayabilir, başka bir program tarafından kullanılıyor veya doğru çalışmıyor olabilir

     

     

    bolede bı hata verıyor medıa player bakıyorum bole cakısan bısey yok gozukuyor


    agzıyla içmesini bilmeyenlere yeni rakıdan bir yenilik 35lik yenifitil. ışığa kadar götürür.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackdeath
    blackdeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    kurcalıyorum ıkı gundur zaten

     

    sesla ılgılı problem var allahlah


    agzıyla içmesini bilmeyenlere yeni rakıdan bir yenilik 35lik yenifitil. ışığa kadar götürür.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    blackdeath bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ses aygıtında bir sorun olduğundan Windows Media Player bu dosyayı yürütemiyor. Bilgisayarınıza yüklü bir ses aygıtı olmayabilir, başka bir program tarafından kullanılıyor veya doğru çalışmıyor olabilir

     

     

    bolede bı hata verıyor medıa player bakıyorum bole cakısan bısey yok gozukuyor


    -----------------------------

    dirveri kaldır yeniden kur.. 


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackdeath
    blackdeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    su anda makınanızda ses cıktı aygıtı yok

     

    ne demek ıstıyor 

     

    bı turlu halledemedım bı yardımcı olun kafayı yemek uzereyım

     


    agzıyla içmesini bilmeyenlere yeni rakıdan bir yenilik 35lik yenifitil. ışığa kadar götürür.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    hacı ses denerken diğer tüm programları kapat netten çık (youtube ney gibi hepsini kapat) dene

    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    realtec ac'97 se upload ediyim driver ı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anakroniq
    Anakroniq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek
    hoca işletim sistemini kurduğun cd ayarlarıyla oynanıp modifiye edilmiş bir cd mi. bir keresinde ben de windowsun bazı özelliklerile oynadığım bi cdden windows kurmuştum ses driver ını defalarca kurup kaldırdım bilgisayardan ses çıkmadı ve en sonunda başka bi cd den kurdum xp yi sorun hallaodu...

    Aşk hiçbir zaman söylenemeyen, söylenemediği için BÜYÜK olan, sevgilinin adını dile düşürmemek için sevginin adını anmayan ve sevginin adını anmadan kendi dünyasında onu çoğaltan bi' duygudur...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    windows media player > araçlar > seçenekler > aygıtlar > hoparlörler > kullanılacak ses aygıtında realtekmi seçili hocam bi baksana

    Selam ve dua ile...
Toplam Hit: 1598 Toplam Mesaj: 10