Realtek Sorunum
-
arkdaşlar 4+1 ses sistemim var bu sağ alta realtek simgesine baktım orda 2+1 olarak gösteriyo onu 4 +1 filan yaptım bilmem ne kurcalarken filan ses ayarı kaçtı ne yaparsam yapayım düzelmiyo sanki müzikler böle eski bantan çalıyo gibi dandik rahatsız edici çıkıyo 1 saatir uğraşıyorum varmı püf noktası
a2: konuları yerlerine açalım
-
denetim masasına gel Diger denetim masası seceneklerine tıkla
Sound Effect Manager bunu bul Environment i None yap yada istedigin efekt varsa onu yap
Toplam Hit: 702 Toplam Mesaj: 2
