Realtek Sorunum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar 4+1 ses sistemim var bu sağ alta realtek simgesine baktım orda 2+1 olarak gösteriyo onu 4 +1 filan yaptım bilmem ne kurcalarken filan ses ayarı kaçtı ne yaparsam yapayım düzelmiyo sanki müzikler böle eski bantan çalıyo gibi dandik rahatsız edici çıkıyo 1 saatir uğraşıyorum varmı püf noktası

    a2: konuları yerlerine açalım

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    denetim masasına gel Diger denetim masası seceneklerine tıkla

    Sound Effect Manager bunu bul Environment i None yap yada istedigin efekt varsa onu yap


    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
Toplam Hit: 702 Toplam Mesaj: 2