folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlama Genel
linefolder Regedit Hakkında Kitap



Regedit Hakkında Kitap

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamlar, umarım iyisinizdir. Ben regedit'in keyleri hakkında a'dan  z'ye bütün anahtarların işlevlerini

    Ogrenebilecegim bir kitap var mı? Ya da başka bilgi kaynağı da olur.

     


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herlocksholmes
    herlocksholmes's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2014
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    herlocksholmes bunu yazdı

    Hocam mobilden baktım, pek bir şey bulamadım ama akşama bakacağım tekrar ayrıntılı şekilde. Başka kaynak veren olursa onlara da açığım. Şu an bir uygulamam var bunu geliştirmek için bu kaynaklara ihtiyaç var. 

    Edit: Aradığım burada yok. Ben her bir regedit anahtarının işlevine ihtiyaç duyuyorum. Örneğin x anahtarına eklenen degerker başlangıçta çalışır, y anahatarina eklenenler oturum kapatınca çalışır. Veya z Anahtarına sahip değerler oturum açınca çalışır gibi. Umarım anlatabilmisimdir. 

    Dark_Lord tarafından 26/Ağu/21 15:48 tarihinde düzenlenmiştir

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    ihtiyacın olan işlevi google'da regedit anahtar gelimesiyle aratırsan daha net sonuçlara ulaşabilirsin. tek tek her anahtarın işlevinin anlatıldığını düşünmüyorum.

     

    örneğin: logon olunca çalışması gereken birşey var ve regedit kaydı ile başlasın mı istiyorsun? 
    https://www.itprotoday.com/windows-78/how-can-i-configure-system-run-program-logon-time

     

    Bu da logoff için bir örnek

    https://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/5c0d7e87-6dec-4f87-8ef2-f43b4064d4d5/execution-of-a-script-at-every-logoff-of-any-user?forum=w7itprosecurity

     

    ---

    tüm exeleri not defteri ile açan bir virüs vardı. notepad açıyorsun notepad açılıp exeyi açıyor :D çalıştıra cmd yazıyorsun notdefteri ile açıyor.

    onu etkisiz hale getirirken regedit kurcalamıştım bayağı. bu da böyle bir anımdır.


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    NoktaliVirgul bunu yazdı

    ihtiyacın olan işlevi google'da regedit anahtar gelimesiyle aratırsan daha net sonuçlara ulaşabilirsin. tek tek her anahtarın işlevinin anlatıldığını düşünmüyorum.

     

    örneğin: logon olunca çalışması gereken birşey var ve regedit kaydı ile başlasın mı istiyorsun? 
    https://www.itprotoday.com/windows-78/how-can-i-configure-system-run-program-logon-time

     

    Bu da logoff için bir örnek

    https://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/5c0d7e87-6dec-4f87-8ef2-f43b4064d4d5/execution-of-a-script-at-every-logoff-of-any-user?forum=w7itprosecurity

     

    ---

    tüm exeleri not defteri ile açan bir virüs vardı. notepad açıyorsun notepad açılıp exeyi açıyor :D çalıştıra cmd yazıyorsun notdefteri ile açıyor.

    onu etkisiz hale getirirken regedit kurcalamıştım bayağı. bu da böyle bir anımdır.

    Çok sağ ol hocam dediğin gibi bakacağım.


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
Toplam Hit: 1362 Toplam Mesaj: 5
regedit key