Regedit Hakkında Kitap
-
Selamlar, umarım iyisinizdir. Ben regedit'in keyleri hakkında a'dan z'ye bütün anahtarların işlevlerini
Ogrenebilecegim bir kitap var mı? Ya da başka bilgi kaynağı da olur.
-
https://docs.microsoft.com/en-us/windows/win32/sysinfo/registry
Bu yetmiyor mu hocam?
-
herlocksholmes bunu yazdı
https://docs.microsoft.com/en-us/windows/win32/sysinfo/registry
Bu yetmiyor mu hocam?
Hocam mobilden baktım, pek bir şey bulamadım ama akşama bakacağım tekrar ayrıntılı şekilde. Başka kaynak veren olursa onlara da açığım. Şu an bir uygulamam var bunu geliştirmek için bu kaynaklara ihtiyaç var.
Edit: Aradığım burada yok. Ben her bir regedit anahtarının işlevine ihtiyaç duyuyorum. Örneğin x anahtarına eklenen degerker başlangıçta çalışır, y anahatarina eklenenler oturum kapatınca çalışır. Veya z Anahtarına sahip değerler oturum açınca çalışır gibi. Umarım anlatabilmisimdir.
Dark_Lord tarafından 26/Ağu/21 15:48 tarihinde düzenlenmiştir -
ihtiyacın olan işlevi google'da regedit anahtar gelimesiyle aratırsan daha net sonuçlara ulaşabilirsin. tek tek her anahtarın işlevinin anlatıldığını düşünmüyorum.
örneğin: logon olunca çalışması gereken birşey var ve regedit kaydı ile başlasın mı istiyorsun?
https://www.itprotoday.com/windows-78/how-can-i-configure-system-run-program-logon-timeBu da logoff için bir örnek
---
tüm exeleri not defteri ile açan bir virüs vardı. notepad açıyorsun notepad açılıp exeyi açıyor :D çalıştıra cmd yazıyorsun notdefteri ile açıyor.
onu etkisiz hale getirirken regedit kurcalamıştım bayağı. bu da böyle bir anımdır.
-
NoktaliVirgul bunu yazdı
ihtiyacın olan işlevi google'da regedit anahtar gelimesiyle aratırsan daha net sonuçlara ulaşabilirsin. tek tek her anahtarın işlevinin anlatıldığını düşünmüyorum.
örneğin: logon olunca çalışması gereken birşey var ve regedit kaydı ile başlasın mı istiyorsun?
https://www.itprotoday.com/windows-78/how-can-i-configure-system-run-program-logon-timeBu da logoff için bir örnek
---
tüm exeleri not defteri ile açan bir virüs vardı. notepad açıyorsun notepad açılıp exeyi açıyor :D çalıştıra cmd yazıyorsun notdefteri ile açıyor.
onu etkisiz hale getirirken regedit kurcalamıştım bayağı. bu da böyle bir anımdır.
Çok sağ ol hocam dediğin gibi bakacağım.
