Regi Tarzı Müzikler(Misal Daddy Yankee)
-
Böle arabada evde işte her yerde dinlenebilecek türden müzikler =)
1. Arcangel Y De La Ghetto - Ella Quiere (3:32)
2. Don Omar - Angelito (Version Balada) (3:56)
3. Don Omar - Quien La Vio Llorar (3:07)
4. Franco “El Gorilla” - Dejate Llevar (3:18)
5. Gallego Feat. Mario VI - Te La Presento (3:46)
6. Glory Feat. Don Omar - La Traicionera (4:11)
7. Hector Y Tito - En Una Disco (3:04)
8. Magnate Y Valentino - Reggaeton (2:56)
9. Rakim Y Ken-Y - Un Sueno (4:05)
10. Valentino - Descontrol (3:34)
11. Wisin Y Yandel - Mirala Bien (2:35)
12. Zion - Solo Una Noche (4:12)
13. Don Omar Feat. Gallego - La Recompensa (4:43)
14. Don Omar, Hector “El Father”, Zion - Ronca (5:02)
15. Glory - Perreo 101 (3:02)
16. Gocho - Pies Izquierdo (3:22)
17. Hector Y Tito - Yo Te Buscaba (4:06)
18. Magnate Y Valentino - Anda (Version 2006) (3:16)
19. Magnate Y Valentino Feat. Don Omar - Dile A Ella (4:36)
20. Marvin - Llegale (3:23)
21. Nicky Jam - El Party No Se Acaba (2:23)
22. Randy - Soy Una Gargola (3:06)
23. Ranking Stone Feat. Zion Y Lennox - Tu Estas Bailando (3:42)
24. Wisin Y Yandel - Llame Pa’ Verte (3:14)
http://rapidshare.com/files/38011070/VA_-_Reggaeton_Hitmakers_2007__2007__-_Reggaeton.part1.rar
http://rapidshare.com/files/40305290/VA_-_Reggaeton_Hitmakers_2007__2007__-_Reggaeton.part2.rar
Pass: http://netz.ru -
Haa yazmayı unutmuşum aq :D kendim indirip baktım müziklere,fena değil diye veriyom,yoksa öyle önüme gelen VA albüm linkini koymuyom :D
-
hocam daddy yankee regi değildirki regi bob marley'dir ; oğlu damien marley'dir , Notorius'tur..
-
ub-40 ı es geçmeyin, dinlemeyen varsa damar parçalar var, yakın geçmişe damgalarını vurdular
-
daddy yankee don omar bıldıgım kadarıyla trıbal yapıyolar
-
Abi Bob Marley bilioz güzel oluyo onun parçalar :D sırf no woman no crydan ibaret deildir Bob Marley.Ama bu albüm için reggaeton diodu bende onların yalancısıyım valla :D nese isteyen indirir,şarkılar sanki birbirinin aynı gibi :D ritm hepsinde aynı aşağı yukarı :)
-
Daddy Yankee Reggae felan deil kandırmıslar sizi
-
ub40 ta bi ara bob marleyde solistlik yapmamışmıydı güzel guruptur
Toplam Hit: 1737 Toplam Mesaj: 8
