folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Regisrtry Dosyası Eksik



Regisrtry Dosyası Eksik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek

    baska pc den kendi pc me fifa 2007 ve uefa 2007 i aktardm ama registry hatası verio nası yapcam


    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    setupları varsa oyunların setuptan kur kendi pc'ne. Ama program filesten kopyalamışsan oyunları bilmem valla oyuna göre değişir onların şeyleri.Bazı oyunlar çalışıyo. demek ki bunlar olmuyo öyle. Sen oyunların cdsini bul öyle kur en iyisi.. aklıma bukadar geliyo


    sanılanın aksine...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaslar bunun bi caresi yokmu ya simdi gidip cd sinimi alim yani illa

    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
Toplam Hit: 765 Toplam Mesaj: 3