Regisrtry Dosyası Eksik
-
baska pc den kendi pc me fifa 2007 ve uefa 2007 i aktardm ama registry hatası verio nası yapcam
-
setupları varsa oyunların setuptan kur kendi pc'ne. Ama program filesten kopyalamışsan oyunları bilmem valla oyuna göre değişir onların şeyleri.Bazı oyunlar çalışıyo. demek ki bunlar olmuyo öyle. Sen oyunların cdsini bul öyle kur en iyisi.. aklıma bukadar geliyo
-
arkadaslar bunun bi caresi yokmu ya simdi gidip cd sinimi alim yani illa
Toplam Hit: 765 Toplam Mesaj: 3
