Registrar Tavsiye Ediniz
-
Hocalar uzun zamandır godaddy kullanıyorum, fakat sürekli önüme reklam döşemesi, ağır kontrol panelinden sıkıldım.
10 kadar domainim var şimdilik daha da alırım fakat kontrol elimde olsun istiyorum. Şu özellikler lazım bana
- XML web servisli kontrol paneli, domain almayı, ns değiştirmeyi kodla yapabilmeliyim
- Güvenlikli olmalı
- Türk olmamalı
- Top level olmalı öyle biyerin bayisi fln olmamalı
-
ilk madde hakkında bir fikrim yok ama netfirms yada 1and1 e bakabilirsin.
-
1and1 kullanıcı girişi göndereyim bak istersen.
http://www.123-reg.co.uk/ bunlarlada çalıştım uzun süre bir sorun çıkmadı.
http://www.dynadot.com/ bunuda kullandım buda fena sayılmaz.
edit:
kullanmadım fiyatlardan dolayı ama bunlarda baya iyi companies imiş.
namecheap.com
janni tarafından 08/Tem/13 12:22 tarihinde düzenlenmiştir -
OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.
Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.
10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.
Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)
1.El Resmi ICANN bayisidir.
300 civarı domainim var.
SPY-CX5 tarafından 08/Tem/13 12:29 tarihinde düzenlenmiştir -
SPY-CX5 bunu yazdı
OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.
Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.
10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.
Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)
1.El Resmi ICANN bayisidir.
300 civarı domainim var.
ben hala isimtescildeyim.
30-40 arası da bende var.
gerçekten bu kadar iyiyse bende geçeyim.?
domain başı transfer başı ücret ödeyeceğiz muhtemelen. transfer ücreti ne kadar biliyormusun ?
-
manglerman bunu yazdıSPY-CX5 bunu yazdı
OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.
Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.
10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.
Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)
1.El Resmi ICANN bayisidir.
300 civarı domainim var.
ben hala isimtescildeyim.
30-40 arası da bende var.
gerçekten bu kadar iyiyse bende geçeyim.?
domain başı transfer başı ücret ödeyeceğiz muhtemelen. transfer ücreti ne kadar biliyormusun ?
Azıcık ingilizcen varsa 1 dk bile düşünmeden geç derim, isimtescille sürünme. Fiyatlar aşağıdaki linkte yazıyor.
$859 kredi yüklersen 8.59$ dan register ve transfer edersin. Kredi yükledikçe level atlıyorsun domain fiyatı düşüyor.
$859'a 100 domain alabilirsin yani. Depozito vs yok.
http://www.onlinenic.com/domain-price/
fiyatlar burda.
-
SPY-CX5 bunu yazdı
OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.
Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.
10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.
Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)
1.El Resmi ICANN bayisidir.
300 civarı domainim var.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Interpol
Mailing AddressPhone
Onlinenic, Inc.(US) +1-510-769-8492
909 Marina Village Pkwy #236>
Alameda, Ca 94501Fax
USA (US) +1-510-769-8487
İnterpol üyesi bir ülke Türkiye polise bilgi vermiyecek kime verecek uzak dur derim :)
-
Underground bunu yazdıSPY-CX5 bunu yazdı
OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.
Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.
10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.
Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)
1.El Resmi ICANN bayisidir.
300 civarı domainim var.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Interpol
Mailing AddressPhone
Onlinenic, Inc.(US) +1-510-769-8492
909 Marina Village Pkwy #236>
Alameda, Ca 94501Fax
USA (US) +1-510-769-8487
İnterpol üyesi bir ülke Türkiye polise bilgi vermiyecek kime verecek uzak dur derim :)
Merak etme interpol küçük suçlara bakmıyor :)
Köpek dövüşüyle ilgili sitelerden dolayı, çok arkadaş gözaltına alındı domainlerini türk firmalardan aldıklarından.
İnterpol tutupta bunların peşine düşmez hocam.
-
SPY-CX5 bunu yazdımanglerman bunu yazdıSPY-CX5 bunu yazdı
OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.
Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.
10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.
Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)
1.El Resmi ICANN bayisidir.
300 civarı domainim var.
ben hala isimtescildeyim.
30-40 arası da bende var.
gerçekten bu kadar iyiyse bende geçeyim.?
domain başı transfer başı ücret ödeyeceğiz muhtemelen. transfer ücreti ne kadar biliyormusun ?
Azıcık ingilizcen varsa 1 dk bile düşünmeden geç derim, isimtescille sürünme. Fiyatlar aşağıdaki linkte yazıyor.
$859 kredi yüklersen 8.59$ dan register ve transfer edersin. Kredi yükledikçe level atlıyorsun domain fiyatı düşüyor.
$859'a 100 domain alabilirsin yani. Depozito vs yok.
http://www.onlinenic.com/domain-price/
fiyatlar burda.
.tc uzantılı domain yok hocam. iki üç tane tc uzantılı domainim var.
isimtescildeki kadar uzantısı yok muhtemelen :) kötü mötü isimtescile devam heralde :) ön ödemeli sistemde garip olmuş bu arada :D
