folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Registrar Tavsiye Ediniz



Registrar Tavsiye Ediniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocalar uzun zamandır godaddy kullanıyorum, fakat sürekli önüme reklam döşemesi, ağır kontrol panelinden sıkıldım.

    10 kadar domainim var şimdilik daha da alırım fakat kontrol elimde olsun istiyorum. Şu özellikler lazım bana

     

    • XML web servisli kontrol paneli, domain almayı, ns değiştirmeyi kodla yapabilmeliyim
    • Güvenlikli olmalı
    • Türk olmamalı
    • Top level olmalı öyle biyerin bayisi fln olmamalı

     

     

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    ilk madde hakkında bir fikrim yok ama netfirms yada 1and1  e bakabilirsin.


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    1and1 kullanıcı girişi göndereyim bak istersen.

    http://www.123-reg.co.uk/ bunlarlada çalıştım uzun süre bir sorun çıkmadı.

    http://www.dynadot.com/ bunuda kullandım buda fena sayılmaz.

     

    edit:

    kullanmadım fiyatlardan dolayı ama bunlarda baya iyi companies imiş.

    https://www.hover.com/

    namecheap.com

     

     

     

    janni tarafından 08/Tem/13 12:22 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.

    Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.

    10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.

    Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)

    1.El Resmi ICANN bayisidir.

    300 civarı domainim var.

    SPY-CX5 tarafından 08/Tem/13 12:29 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    SPY-CX5 bunu yazdı

    OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.

    Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.

    10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.

    Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)

    1.El Resmi ICANN bayisidir.

    300 civarı domainim var.

     

    ben hala isimtescildeyim.

    30-40 arası da bende var.

    gerçekten bu kadar iyiyse bende geçeyim.?

    domain başı transfer başı ücret ödeyeceğiz muhtemelen. transfer ücreti ne kadar biliyormusun ?

     


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
    manglerman bunu yazdı
    SPY-CX5 bunu yazdı

    OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.

    Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.

    10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.

    Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)

    1.El Resmi ICANN bayisidir.

    300 civarı domainim var.

     

    ben hala isimtescildeyim.

    30-40 arası da bende var.

    gerçekten bu kadar iyiyse bende geçeyim.?

    domain başı transfer başı ücret ödeyeceğiz muhtemelen. transfer ücreti ne kadar biliyormusun ?

     

    Azıcık ingilizcen varsa 1 dk bile düşünmeden geç derim, isimtescille sürünme. Fiyatlar aşağıdaki linkte yazıyor.

    $859 kredi yüklersen 8.59$ dan register ve transfer edersin. Kredi yükledikçe level atlıyorsun domain fiyatı düşüyor.

    $859'a 100 domain alabilirsin yani. Depozito vs yok.

    http://www.onlinenic.com/domain-price/

    fiyatlar burda. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    SPY-CX5 bunu yazdı

    OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.

    Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.

    10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.

    Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)

    1.El Resmi ICANN bayisidir.

    300 civarı domainim var.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Interpol

    Mailing AddressPhone

    Onlinenic, Inc.(US) +1-510-769-8492

    909 Marina Village Pkwy #236>

    Alameda, Ca 94501Fax

    USA (US) +1-510-769-8487

     

    İnterpol üyesi bir ülke Türkiye polise bilgi vermiyecek kime verecek uzak dur derim :)


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
    Underground bunu yazdı
    SPY-CX5 bunu yazdı

    OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.

    Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.

    10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.

    Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)

    1.El Resmi ICANN bayisidir.

    300 civarı domainim var.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Interpol

    Mailing AddressPhone

    Onlinenic, Inc.(US) +1-510-769-8492

    909 Marina Village Pkwy #236>

    Alameda, Ca 94501Fax

    USA (US) +1-510-769-8487

     

    İnterpol üyesi bir ülke Türkiye polise bilgi vermiyecek kime verecek uzak dur derim :)

    Merak etme interpol küçük suçlara bakmıyor :)

    Köpek dövüşüyle ilgili sitelerden dolayı, çok arkadaş gözaltına alındı domainlerini türk firmalardan aldıklarından.

    İnterpol tutupta bunların peşine düşmez hocam.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    SPY-CX5 bunu yazdı
    manglerman bunu yazdı
    SPY-CX5 bunu yazdı

    OnlineNic'i tek geçerim. API var Reklam 0 ve Jet gibi. Toplu DNS değiştime vs. tonla özelliği mevcut.

    Türk polislerine de bilgi vermiyorlar.

    10 yıldır kullanıyorum tek sıkıntı bile yaşamadım. Godaddy'in amk.

    Panel şifresi çalınsa bile bir formu var faxlıosun bi kaç güvenlik sorunu cevaplıyorsun şak diye geri veriyorlar :)

    1.El Resmi ICANN bayisidir.

    300 civarı domainim var.

     

    ben hala isimtescildeyim.

    30-40 arası da bende var.

    gerçekten bu kadar iyiyse bende geçeyim.?

    domain başı transfer başı ücret ödeyeceğiz muhtemelen. transfer ücreti ne kadar biliyormusun ?

     

    Azıcık ingilizcen varsa 1 dk bile düşünmeden geç derim, isimtescille sürünme. Fiyatlar aşağıdaki linkte yazıyor.

    $859 kredi yüklersen 8.59$ dan register ve transfer edersin. Kredi yükledikçe level atlıyorsun domain fiyatı düşüyor.

    $859'a 100 domain alabilirsin yani. Depozito vs yok.

    http://www.onlinenic.com/domain-price/

    fiyatlar burda. 

    .tc uzantılı domain yok hocam.  iki üç tane tc uzantılı domainim var.

     

    isimtescildeki kadar uzantısı yok muhtemelen :) kötü mötü isimtescile devam heralde :) ön ödemeli sistemde garip olmuş bu arada :D


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
Toplam Hit: 1181 Toplam Mesaj: 9