Remote 2.2 İle Sp 2 Çakışması
-
Merhaba arkadaşlar pc lere remote 2.2 kurdum fakat sp2 güncellemelerinden sonra agda birbiri arasındaki bağlantıyı kaybettim hizmetlere baktım aklıma gelen yerlere baktım ama bir türlü aşamadım sorunu dosya paylaşımı ve ekran kontrölü için gerekli bana ama olmadı neden se bu konuda yardımcı olu iseniz sevinirim
Not: 3.0 remoteyi kullandır sorun işletim sisteminden kaynaklanıyor ama çözemedim xp Home kullanıyorum tşk ederim.
.
-
tşk ederim en azından sallamasyon yazılmadı..
Toplam Hit: 745 Toplam Mesaj: 2
