folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Remote 2.2 İle Sp 2 Çakışması



Remote 2.2 İle Sp 2 Çakışması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandarma27
    jandarma27's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar pc lere remote 2.2 kurdum fakat sp2 güncellemelerinden sonra agda birbiri arasındaki bağlantıyı kaybettim  hizmetlere baktım aklıma gelen yerlere baktım ama bir türlü aşamadım sorunu dosya paylaşımı ve ekran kontrölü için gerekli bana ama olmadı neden se bu konuda yardımcı olu iseniz sevinirim

    Not:   3.0 remoteyi kullandır sorun işletim sisteminden kaynaklanıyor ama çözemedim xp Home kullanıyorum tşk ederim.

    .

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandarma27
    jandarma27's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    tşk ederim en azından sallamasyon yazılmadı..
Toplam Hit: 745 Toplam Mesaj: 2