Remote Desktop Web Connection..???
-
Arkadaşlar evimdeki bilgisayarıma windows un remote desk web connection şeysiyle bağlanım kontrol etmek istiyorum ama gerekli bütün ayarlamalrı yaptım yine neyazıkki aşşagıdaki gibi bir hata alıyorum bunu sebebini bilen mürid varmı acaba lütfen yardım ediin beee kankiler.Fikri olan varmı ?
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------ayarlari dogru yapmamissin
-----------------------------
ne gibi hacım. Kısaca bir örnek verebilirmisin mesela. -
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------suraya bak
http://theillustratednetwork.mvps.org/RemoteDesktop/RemoteDesktopSetupandTroubleshooting.html#Troubleshooting
-----------------------------
Çooooooookk Sagool dostum benim işime yaradı.Harbiden 42786 yıl arasam bulamazdım böle yeri sağol dostum.
Toplam Hit: 884 Toplam Mesaj: 3
