Remote Web Connection Yardım Eli ?Lütfen
-
Arkadaşlar Bir derdim var.Valaha bunada bir siz derman olursunuz.
windowsta Remote desk web connection kurdum.Şimdi bilgsayara bağlanacağım zaman bilgisayar adınız yazıyorum activeX denetiminide yüklüyor sayfa açılıp biraz bekliyormuş gibi yaptıktan sonra aşagıdaki gibi hata laıyorum Bu ne olabilir.
-
Bu konuda fazla birşey bilmiyorum bare konu up olsun... Bu arada biraz daha açıklıyabilirmisin nasıl bir sistem bu?
-
server 2008 ts gateway ile sorunsuz ts webden baglanabilyiroum vede remote app uygulamarlini acabiliyom :)
-
web connection yerine mstsc.exe ile bağlanmayı denesene hocam bi...
Sanırım remote desktop acık değil... Port yönlendirip birde öyle denesene...
-
Radmin kuLLansan ?
Toplam Hit: 1103 Toplam Mesaj: 5
