Replace İle Resim Gösterme / Asp
-
strTemp = Replace(strTemp, "[IMG]", "<img src='", 1, -1, 1)
strTemp = Replace(strTemp, "[/IMG]", "'>", 1, -1, 1)şu kodları yazdım olmadı
strTemp = Replace(strTemp, "[IMG]", "<img src=", 1, -1, 1)
strTemp = Replace(strTemp, "[/IMG]", ">", 1, -1, 1)şunu yazdım olmadı
strTemp = Replace(strTemp, "[IMG]", "< img src=", 1, -1, 1)
strTemp = Replace(strTemp, "[/IMG]", "'>", 1, -1, 1)şunu yazdım olmadı ne olacak Allah aşına yaa bi türlü olmadı gavur
-
sorun buldum . resim linkini link e çeviriyor çünkü. öle oluncada göstermiyor
onu nasul yapcam peki linke çeviriyorum replace ile http ile başlıyanları. şimdi böle bi sorun var off
-
sıfırdan kendim için kodladığım forumumda alıntı özelliği için böyle bi fonksiyon yazmıştım :
Function duzenle(neyi)
TamponBolge=neyi
Do While InStr(1, TamponBolge, "[ALINTI=", 1)>0 AND InStr(1, TamponBolge, "[/ALINTI]", 1)>0
AlintiBasla=InStr(1, TamponBolge, "[ALINTI=", 1)+8
AlintiBitis=InStr(AlintiBasla, TamponBolge, "]", 1)
If AlintiBasla>7 AND AlintiBitis>0 Then
OncekiMesajSahibi=Trim(Mid(TamponBolge, AlintiBasla, AlintiBitis-AlintiBasla))
End If
TamponBolge=replace(TamponBolge, "[ALINTI="&OncekiMesajSahibi&"]", "<div align='right'><table border='0' cellpadding='1' cellspacing='2' width='96%' style='font-family:verdana; font-size:10px;'><tr><td><b>"&OncekiMesajSahibi&" yazmış :</b><br><br><table border='1' cellpadding='1' cellspacing='2' bordercolor='#E1E1E1' style='border-collapse:collapse; font-family:verdana; font-size:10px;' width='100%' bgcolor='#F5F5F5'><tr><td>", 1, -1, 1)
TamponBolge=replace(TamponBolge, "[/ALINTI]", "</td></tr></table></td></tr></table></div>", 1, -1, 1)
Loop
TamponBolge=split(TamponBolge," ",-1,1)
TamponBolge=join(TamponBolge," ")
duzenle=TamponBolge
End Functiontabi alıntı fonksiyonunda işin içine "alıntı=nick" şeklinde nick bilgisi de giriyo.
ama benim kullandığım temel mantık bu, kendine göre düzenlersin.
-
ya ben göremiom ya başka bişi var
calışıo gibi duruo hoca orası sorun ne? Çalışması lazım?
-
hoca şöyle dene:
strTemp = replace(strTemp, "[img=]", "<img src=")
strTemp = replace(strTemp, "[/img]", "></img>")sona </img> eklemek bi zarar getirmez..sonuçta tagı nin kapanış tagı, kodlamada kullanılmıyor ama replace'de dene istersen
Edit : Ayrıca senin ilk mesajındaki ortadaki kodlar doğru..onlar çalışıyor, denedim biraz önce de sorun yok..
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------hoca şöyle dene:
strTemp = replace(strTemp, "[img=]", "")
sona eklemek bi zarar getirmez..sonuçta tagı
nin kapanış tagı, kodlamada pek kullanılmaz ama replace'de dene istersen
Edit : Ayrıca senin ilk mesajındaki ortadaki kodlar doğru..onlar çalışıyor, denedim biraz önce de sorun yok..
-----------------------------</img> diye bi komut yok.
-
Hocam [/img] kodunu direk >'e çevirmek yerine ></img>'e çevirirsin bu şekilde > tagını kullandırmamış olursun..
<img src="asdas"> ile <img src="asdasd"></img> aynı şeyi yapıyor..Benim ></img> e çevirmemin sebebi [/img] kodları varsa metinde direk >'e çevirmesin diye..
Yani bunun yerine </imajeeee> yapsan da farketmez ben </img> dedim hepsi bu :)
-
Function ImgYap(strYazi)
strYazi = Replace(strYazi, "[img]","[IMG]" ,1,-1,1)
strYazi = Replace(strYazi, "[/img]","[/IMG]", 1,-1,1)
Do While NOT InStr(1, strYazi, "[IMG]", 1) = 0 AND NOT InStr(1, strYazi, "[/IMG]", 1) = 0
strBaslangic = InStr(1, strYazi, "[IMG]", 1)
strBitis = InStr(strBaslangic, strYazi, "[/IMG]", 1) + 6
strYaziLink = Trim(Mid(strYazi, strBaslangic, (strBitis - strBaslangic)))
strUrlAl = Replace(Replace(strYaziLink, "[IMG]", "<i m g = '")
strYazi = Replace(strYazi, strYaziLink, strUrlAl)
Loop
ImgYap = strYazi
End Function
bu işini görür sanırım
kolay gelsin..
@edit:senin yazdıklarındada sorun yok gibi -
alp bunu yazdı:
-----------------------------Hocam [/img] kodunu direk >'e çevirmek yerine>'e çevirirsin bu şekilde > tagını kullandırmamış olursun..
ile
aynı şeyi yapıyor..Benim> e çevirmemin sebebi [/img] kodları varsa metinde direk >'e çevirmesin diye..
Yani bunun yerine yapsan da farketmez ben dedim hepsi bu :)
-----------------------------
html literatüründe </img> diye bi komut yoktur arkadaşım, kafandan komut uydurup kullanman boş yere yük yaratır ki bu da mantıksızdır.git biraz wc3 standartlarını oku...
