folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Replace İle Resim Gösterme / Asp



Replace İle Resim Gösterme / Asp

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

     strTemp = Replace(strTemp, "[IMG]", "<img src='", 1, -1, 1)
     strTemp = Replace(strTemp, "[/IMG]", "'>", 1, -1, 1)

     

    şu kodları yazdım olmadı

     strTemp = Replace(strTemp, "[IMG]", "<img src=", 1, -1, 1)
     strTemp = Replace(strTemp, "[/IMG]", ">", 1, -1, 1)

    şunu yazdım olmadı

     strTemp = Replace(strTemp, "[IMG]", "< img src=", 1, -1, 1)
     strTemp = Replace(strTemp, "[/IMG]", "'>", 1, -1, 1)

     şunu yazdım olmadı ne olacak Allah aşına yaa bi türlü olmadı gavur


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    sorun buldum . resim linkini link e çeviriyor çünkü. öle oluncada göstermiyor

    onu nasul yapcam peki linke çeviriyorum replace ile http ile başlıyanları. şimdi böle bi sorun var off


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzz
    Fuzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    sıfırdan kendim için kodladığım forumumda alıntı özelliği için böyle bi fonksiyon yazmıştım :

     

    Function duzenle(neyi)
    TamponBolge=neyi

    Do While InStr(1, TamponBolge, "[ALINTI=", 1)>0 AND InStr(1, TamponBolge, "[/ALINTI]", 1)>0
        AlintiBasla=InStr(1, TamponBolge, "[ALINTI=", 1)+8
        AlintiBitis=InStr(AlintiBasla, TamponBolge, "]", 1)
        If AlintiBasla>7 AND AlintiBitis>0 Then
            OncekiMesajSahibi=Trim(Mid(TamponBolge, AlintiBasla, AlintiBitis-AlintiBasla))
        End If
    TamponBolge=replace(TamponBolge, "[ALINTI="&OncekiMesajSahibi&"]", "<div align='right'><table border='0' cellpadding='1' cellspacing='2' width='96%' style='font-family:verdana; font-size:10px;'><tr><td><b>"&OncekiMesajSahibi&" yazmış :</b><br><br><table border='1' cellpadding='1' cellspacing='2' bordercolor='#E1E1E1' style='border-collapse:collapse; font-family:verdana; font-size:10px;' width='100%' bgcolor='#F5F5F5'><tr><td>", 1, -1, 1)
    TamponBolge=replace(TamponBolge, "[/ALINTI]", "</td></tr></table></td></tr></table></div>", 1, -1, 1)
    Loop

    TamponBolge=split(TamponBolge," ",-1,1)
    TamponBolge=join(TamponBolge," ")
    duzenle=TamponBolge
    End Function

     

    tabi alıntı fonksiyonunda işin içine "alıntı=nick" şeklinde nick bilgisi de giriyo.

    ama benim kullandığım temel mantık bu, kendine göre düzenlersin. 


    "we lose ourselves but we find it all"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    ya ben göremiom ya başka bişi var

    calışıo gibi duruo hoca orası sorun ne? Çalışması lazım?


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    hoca şöyle dene:


    strTemp = replace(strTemp, "[img=]", "<img src=")
    strTemp = replace(strTemp, "[/img]", "></img>")

    sona </img> eklemek bi zarar getirmez..sonuçta tagı nin kapanış tagı, kodlamada kullanılmıyor ama replace'de dene istersen

    Edit : Ayrıca senin ilk mesajındaki ortadaki kodlar doğru..onlar çalışıyor, denedim biraz önce de sorun yok..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzz
    Fuzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca şöyle dene:


    strTemp = replace(strTemp, "[img=]", "")

    sona eklemek bi zarar getirmez..sonuçta tagı nin kapanış tagı, kodlamada pek kullanılmaz ama replace'de dene istersen

    Edit : Ayrıca senin ilk mesajındaki ortadaki kodlar doğru..onlar çalışıyor, denedim biraz önce de sorun yok..


    -----------------------------

    </img> diye bi komut yok.

     


    "we lose ourselves but we find it all"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Hocam [/img] kodunu direk >'e çevirmek yerine ></img>'e çevirirsin bu şekilde > tagını kullandırmamış olursun..

    <img src="asdas"> ile <img src="asdasd"></img> aynı şeyi yapıyor..Benim ></img> e çevirmemin sebebi [/img] kodları varsa metinde direk >'e çevirmesin diye..

    Yani bunun yerine </imajeeee> yapsan da farketmez ben </img> dedim hepsi bu :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rawkmetal
    Rawkmetal's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2005
    Erkek

    Function ImgYap(strYazi)
    strYazi = Replace(strYazi, "[img]","[IMG]" ,1,-1,1)
    strYazi = Replace(strYazi, "[/img]","[/IMG]", 1,-1,1)
    Do While NOT InStr(1, strYazi, "[IMG]", 1) = 0 AND NOT InStr(1, strYazi, "[/IMG]", 1) = 0 
    strBaslangic = InStr(1, strYazi, "[IMG]", 1)
    strBitis = InStr(strBaslangic, strYazi, "[/IMG]", 1) + 6
    strYaziLink = Trim(Mid(strYazi, strBaslangic, (strBitis - strBaslangic)))
    strUrlAl = Replace(Replace(strYaziLink, "[IMG]", "<i m g = '")
    strYazi = Replace(strYazi, strYaziLink, strUrlAl)
    Loop
    ImgYap = strYazi
    End Function
    bu işini görür sanırım
    kolay gelsin..
    @edit:senin yazdıklarındada sorun yok gibi


    dünya yan geldi. dalganıza bakın...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzz
    Fuzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam [/img] kodunu direk >'e çevirmek yerine>'e çevirirsin bu şekilde > tagını kullandırmamış olursun..

    ile aynı şeyi yapıyor..Benim> e çevirmemin sebebi [/img] kodları varsa metinde direk >'e çevirmesin diye..

    Yani bunun yerine yapsan da farketmez ben dedim hepsi bu :)


    -----------------------------
    html literatüründe </img> diye bi komut yoktur arkadaşım, kafandan komut uydurup kullanman boş yere yük yaratır ki bu da mantıksızdır.

    git biraz wc3 standartlarını oku...


    "we lose ourselves but we find it all"
Toplam Hit: 1001 Toplam Mesaj: 9