Reporting Services?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Merhaba arkadaşlar. Reporting Services hakkında detaylı bilgisi olan yada türkçe kaynak bilen(Kurulumundan kullanımına kadar) varsa bizlerle paylaşabilirmi acaba. Hepinize teşekkür ederim...

    Naber la?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Galiba bu konuda hiçbir arkadaşımızın bilgisi yok.Hepinize teşekkür ederim.

    Naber la?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    benim yok ama umudunu kesme saat daha erken millet offline :)

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    hoca sorunun nedir açıklarsan yardımcı olabilirim.

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    http://www.maxiasp.net/d_reporting_services_i.aspx bu dökümanı okumanıo tavsiye ederim

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    crystal reporting den mi bahsediyorsun...Tam ne bilmek istiyorsun

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Öncelikle reporting services i kurabilsem gerisi zaten gelir ama bir türlü çalıştıramadım. SQL Server 2005 menüsü altındaki configuration manager dan reporting service i bir türlü start edemiyorum.

    Naber la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    Kurumlar veritabanları üzerinden sorgu yaparak raporlar alırlar mesela bu ay nekadar üretim yaptım. Ne sattım naaptım vs.. gibi bilgilendirme amaçlı ve gelecek yatırımları için ipuçları edinmek için.

    Reporting Service de bu alanda bir yazılım. Bir veri kaynağından sorgu yapıyor. Bunu web üzerinden yada bir uygulama 

    üzerinden paylaşmaya yarıyor. Aynı zamanda bu raporların  nasıl olacağı nasıl yazılacağı gibi detayları da var. Hangi rapora kim erişcek vs.. Aynı zamanda

    bu rapor işlemlerinide yürüten bir service. Örneğin şu saatte şu rarporu al da diyebilirsiniz. Bazı kurumlar için bir rapor almak bazen saatler yada günler alabilir.

    6-7 günde ancak rapor çıkarabilen terabayt büyüklüğünde datalar var. Bu işlemleri otomatize eden bir yapı bu. 


    ftw
Toplam Hit: 2108 Toplam Mesaj: 8