Reporting Services?
-
Merhaba arkadaşlar. Reporting Services hakkında detaylı bilgisi olan yada türkçe kaynak bilen(Kurulumundan kullanımına kadar) varsa bizlerle paylaşabilirmi acaba. Hepinize teşekkür ederim...
-
Galiba bu konuda hiçbir arkadaşımızın bilgisi yok.Hepinize teşekkür ederim.
-
benim yok ama umudunu kesme saat daha erken millet offline :)
-
hoca sorunun nedir açıklarsan yardımcı olabilirim.
-
http://www.maxiasp.net/d_reporting_services_i.aspx bu dökümanı okumanıo tavsiye ederim
-
crystal reporting den mi bahsediyorsun...Tam ne bilmek istiyorsun
-
Öncelikle reporting services i kurabilsem gerisi zaten gelir ama bir türlü çalıştıramadım. SQL Server 2005 menüsü altındaki configuration manager dan reporting service i bir türlü start edemiyorum.
-
Kurumlar veritabanları üzerinden sorgu yaparak raporlar alırlar mesela bu ay nekadar üretim yaptım. Ne sattım naaptım vs.. gibi bilgilendirme amaçlı ve gelecek yatırımları için ipuçları edinmek için.
Reporting Service de bu alanda bir yazılım. Bir veri kaynağından sorgu yapıyor. Bunu web üzerinden yada bir uygulama
üzerinden paylaşmaya yarıyor. Aynı zamanda bu raporların nasıl olacağı nasıl yazılacağı gibi detayları da var. Hangi rapora kim erişcek vs.. Aynı zamanda
bu rapor işlemlerinide yürüten bir service. Örneğin şu saatte şu rarporu al da diyebilirsiniz. Bazı kurumlar için bir rapor almak bazen saatler yada günler alabilir.
6-7 günde ancak rapor çıkarabilen terabayt büyüklüğünde datalar var. Bu işlemleri otomatize eden bir yapı bu.
Toplam Hit: 2108 Toplam Mesaj: 8
