Reseller Almayı Düşünmekteyim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    kardesşler reseller almayı dusunekteyim uygun bir fiyat olursa alabilirim.ama almazsam da şerfsiz bizi boşuna yordun demeyin...


    bu konuda bilgileri olanlar benle paylaşsın...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    ic3 bende bi ara niyetlendim fekat piyasa da artık haddinden fazla hosing satıcısı var. ve bunların büyük çoğunluğu reseller. ayrıca resellerlardan ağzı yanan insanlarında sayısı haddinden fazla aştı. yani anlicağın sen var dön bu sevdadan. bende döndüm :D

    kendinize ayığ olunuz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    bu demektirk i universiteye kadar bekliyecez a.k.ne sk yyieces bis :D
Toplam Hit: 1913 Toplam Mesaj: 3