

Reseller Almayı Düşünüyorum
-
Sevgili müridcan beyler ve müride hanımlar.
Ben 10 Gb web alanı 250 gb trafik 50 site barındırma özelliği var.Diğer özellikler sınırsız yıllık 100 ytl ye reseller almayı düşünüyorum.Sizce işi kıvırırmıyım 100 mb alanı 10 ytl den satmayı düşünüyorum.
Sizce alayım mı?
-
bu işleri hiç yapmadınsa yapma kıvıramassın çünkü her müşteriden bi ses gelicek sistemde bi sorun çıksa sana küfreder adam
-
www.datawebturk.net
Efe gönderdi dersin :) bu gece Türkiye lokasyonlu sunuculara girecekler,4 misli artacak performanslar.Fiyatları incele derim...
-
mahalleden cocuklara(?) satacaksan al derim ama, baska illerden kisilere satman zor derim.
-
ruhastasiTBT bunu yazdı:
-----------------------------mahalleden cocuklara(?) satacaksan al derim ama, baska illerden kisilere satman zor derim.
-----------------------------Ya mahalleden cocuklar falan değil.Başka illerden de olabilir ama benım korkum sorun olursa hostlarda müşterilerin benle papaz olması :I
-
sakın almaaa :| tabi sen bilirsinde
ben 4 ay önce aldım :P 2 ay sonra kapattım :P hiçde müşteri bulamadım wala :) saLLa kazanamazsın para kanımca :) host & domainde iş yok
en iyi iş tasarım = ) sermaya olmadan girebiliosun işe :)
-
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------sakın almaaa :| tabi sen bilirsinde
ben 4 ay önce aldım :P 2 ay sonra kapattım :P hiçde müşteri bulamadım wala :) saLLa kazanamazsın para kanımca :) host & domainde iş yok
en iyi iş tasarım = ) sermaya olmadan girebiliosun işe :)
-----------------------------sermaye beyninde
-
valla aldığın yere iyi dikkat et ucuz etin yahnisi hesabına girme öyle gördüğüm çoğu adamın elinde patlıyor hep bu tür resellerler aldığın yer sağlamsa fiyat çok iyi rahat rahatta satarsın.
fakat sınırsız olayı kafamı karıştırtı genelde sınırsız diyenlerin serverleri çabuk patlıyor sınırsız diyorlarsa bir kez daha düşün derim.
-
MSNde de söyledim,alma parana yazık olacak.
Harçlığınla reseller alıyorsun,bir gün durum bozulacak,başka şeye para yatırman gerekecek ödemeyi yapamayacaksın sonra resellerı kapatacaklar,ya sonrası?buna bile gerek yok profesyonllere bırak abi,parana yazık.o paraya tasarım,programlama kitabı falan al her ay.dhaa iyi. -
bence de hiç bulaşma