

Resellerclub Hakkında (!?)
-
resellerclub Hakkında ne düşünüyor müridler ?
bunlarla çalışan, çalışıyor olan kimler var ?
-
valla hocam ilk defa gördüm, inceliyorum. ilgi alanımdır :)
-
üye oldum da. hemen kullanılabilir bir 150 tl yüklenme taleb ediyorlar. yükleyin ve dilediğiniz gibi kullanın diyorlar. fiyatlarda gayet makul ve alışverişine göre özel fırsatlar filanda üretiyorlar. türkiye telefonları var ama aramadım. birde hindistan. tr desteği de var. hinduları da duyuyoruz hep göt çok çıkıyor içlerinden bilişim piyasasında mkdum fakirleri.
internette övende var sövende. faturalandırma sorunu filan yaşıyorlarmış.
minakuyim gugıl da domain hizmeti verse ya artık. şerefime .com 'a 50 lira çeksede alırım gene her seferinde
-
Ben çalışmıyorum ama yıllar önceden duyduğumu hatırlıyorum birinden; Biz "Resellerclub" ile çalışıyoruz :)
Övünülecek bir şeymiş gibi.