Resellerclub Hakkında (!?)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    resellerclub Hakkında ne düşünüyor müridler ?

    bunlarla çalışan, çalışıyor olan kimler var ?


    kendinize ayığ olunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    valla hocam ilk defa gördüm, inceliyorum. ilgi alanımdır :)


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    üye oldum da. hemen kullanılabilir bir 150 tl yüklenme taleb ediyorlar. yükleyin ve dilediğiniz gibi kullanın diyorlar. fiyatlarda gayet makul ve alışverişine göre özel fırsatlar filanda üretiyorlar. türkiye telefonları var ama aramadım. birde hindistan. tr desteği de var. hinduları da duyuyoruz hep göt çok çıkıyor içlerinden bilişim piyasasında mkdum fakirleri. 

    internette övende var sövende. faturalandırma sorunu filan yaşıyorlarmış. 

    minakuyim gugıl da domain hizmeti verse ya artık. şerefime .com 'a 50 lira çeksede alırım gene her seferinde


    kendinize ayığ olunuz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CodeInside
    CodeInside's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    Ben çalışmıyorum ama yıllar önceden duyduğumu hatırlıyorum birinden; Biz "Resellerclub" ile çalışıyoruz :)

    Övünülecek bir şeymiş gibi.

Toplam Hit: 984 Toplam Mesaj: 4