Resim Scripti -İstek-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    arkadaşlar elinde asp harıcı bi resim scriptı olan varmı paneli olan varmı bilmiyorum ama resımlerı kolay ekleyıp sılınıcek birşey istiyorum yada frontta düzenlerim görünüşü hoş olsn yeterli bnm için:|

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    porta die bi program  var resim galari scripti yapıor ister html ister simplewiver tarzı yapabiliosun tavsiye ederim çok güzel harika galeriler yapıyor

    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
Toplam Hit: 837 Toplam Mesaj: 3