folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Resim Yükleme Scripti Veritabansız.. Kolay



Resim Yükleme Scripti Veritabansız.. Kolay

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    1 Haftadır kullanıyorum gayet başarılı yükledikten sonra 3 link çıkıyor

    Forum link sabit link ve ön izlemesi attığınız resimleri kendine göre kodluyor  Ama benim gibi ben bunu kiminle paylaşmıyacam diyorsanız index e bir şifre hepsini hal eder. sakın cpanelden komple klasör e şifre koymaya kalkmayın resimler doğal olarak çıkmaz ekler/ayarlarim.php dosyasından kendinize göre ayarlama yapabilirsiniz. boyutunu felan filan

    http://www.hepsibeles.net/download/resimyukle.rar << indirme linki

    http://www.hepsibeles.net/resimyukle/resimler/6d77d0c02e5cc474d2dbbb20b66441d9.jpg <<< Ön izleme

    kullanın gayri :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    unutmadan php :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    Ah be abi php olmaz asp lazım bana :) imageshack gibi bişey...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    elime bir sürü asp geldi ama salladım :) desteklemiyo asp benim host :)

    <?php

    $ourLogin = "Kullanıcı adın";

    $ourPassword = "şifren";

    session_start();

    if ($_SESSION['login']!=$ourLogin && $_SESSION['password']!=$ourPassword) {

     

    if ($_POST['login']==$ourLogin && $_POST['password']==$ourPassword) {

     

    $_SESSION['login'] = $_POST['login'];

    $_SESSION['password'] = $_POST['password'];

    header("Location: index.php");

     

    }

    else {

     

    echo "

    <form action=index.php method=post>

    Login:<br>

    <input type=text name=login value=''><br>

    Password:<br>

    <input type=password name=password value=''><br>

    <input type=submit value=' .:GiriŞ:. '>

     

    </form>

    ";

    exit;

    }

    }

     

    alın buda şifre kodu bunu Anasayfada <?php yi silin önüne komple yapıştırın


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    abi resim upload scriptinde veritabanı ne arasın veritabansız olması gayet dogal xD

    en cok nick dei$tiren mürid
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    dayofdeath bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi resim upload scriptinde veritabanı ne arasın veritabansız olması gayet dogal xD
    -----------------------------
    üye girişli premium üyelere ait bölümlü, admin panelli, Üyelere toplu mailli,  resim upload scriptleri var arkadaşım

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    dayofdeath bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi resim upload scriptinde veritabanı ne arasın veritabansız olması gayet dogal xD
    -----------------------------
    üye girişli premium üyelere ait bölümlü, admin panelli, Üyelere toplu mailli, resim upload scriptleri var arkadaşım
    -----------------------------

    abicim haklısın da onlar tüm bi script oluyo bu sadece resim upload scripti yani i$levi sadece upload (: neyse te$ekkürler 


    en cok nick dei$tiren mürid
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    http://boldpilot.110mb.com/den.php

    çalışıyo :)) eyvallah  kardeş.... 


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
Toplam Hit: 1558 Toplam Mesaj: 8