folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Retina Ekranda Ölü Pixel Sorunu ?



Retina Ekranda Ölü Pixel Sorunu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Selamlar,

    Daha önce gözüme bir şey ilişmişti ama şimdi iyice fark ettim, apple servisi daha önce ekranı değiştirmişti (bunla ilgili bir konu açmıştım), ve şimdi değiştirdikleri ekranda 1 tane ölü pixel gördüm (1 ay kadar oldu değiştireli sanırm)..

    Rahatsız eden bir durum yok ama bunun geleceği hakkında fikrim yok, bunlar çoğalıyorlar mı? retina ekran değişim fiyatı 2100 tl civarı.. Garantisi 22 mayısta bitiyor laptobun :) Ne yapmam gerekiyor fikri olan var mı? İlk kez ölü pixel ile karşılaşıyorum :)


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Kesinlikle çoğalıyor. Bilgisayarın daha doğrusu ekranın olduğu bölüm ısındıkça daha artacaktır garantin bitmeden bir daha götürmelisin.


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yarın başka bir şehire gidiyorum orda da apple teknik servisi var oraya sorayım bu durumu bakalım ne olacak. Bu adamlar bir sürü şey değiştirdiler, o yüzden tekrar değiştirirler mi bilmiyorum. Ayrıca 3-5 gün sürüyor değişimleri ama bilgisayar lazım oluyor orası sıkıntı işte şansa bak ya


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    Hayırlısı hocam umarım bir an önce olur

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    benim ekranda da sorun var ama aktif olarak kullandığımdan götürmeye üşeniyorum. değişimi hemen yapabiliyorlar mı kaç gün sürüyor bilgisi olan var mı?


    . . .. . ... .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    Değişiyor ama bildiğim kadariyla en fazla 15 is günü

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Buremba bunu yazdı

    benim ekranda da sorun var ama aktif olarak kullandığımdan götürmeye üşeniyorum. değişimi hemen yapabiliyorlar mı kaç gün sürüyor bilgisi olan var mı?

    daha önce bir konu açmıştım hocam, 1 hafta civarı sürmüştü bende ama adamlar ekranı (komple), sağ i/o boardu, bataryayı, kasayı,klavyeyi değiştirmişler.. Parça beklemeseler 3 güne teslim edeceklerdi. Tabi türkiyede işler ne kadar uzun sürüyor bilmiyorum.

    fanda bir problem çıkmıştı onu verdiğimde 1 gün sonra yapmışlardı ama diğer gün teslim almıştım

    unbalanced tarafından 07/May/15 03:56 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Dün sabah 11 de verdim laptopu bugün 16:30 aradılar bittiğine dair. hiç bir sorun çıkarmadılar bir pixel için. Ne zaman değiştirdiniz ekranı diye sordu biri dedim 1 ay önce falan. Yeni ekran Hollanda dan geldi, 24 saat sürüyormuş gelmesi siparişten sonra. Cidden teknik servis anlayışı çok Hoşuma gidiyor bunların. Garantinin bitmesine de 10 gün kaldı :)


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Apple candır 


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
Toplam Hit: 972 Toplam Mesaj: 9