folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Rift F2P [Başlayacak Ve Oynamış Olanlar]



Rift F2P [Başlayacak Ve Oynamış Olanlar]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Beyler 6 kişi oyuna başlamayı düşünüyoruz. Ayın 12sinde f2p oluyor. Gelmek isteyen varsa özel mesaj atabilir. Düzenli bir şekilde oynamayı düşünüyoruz . Ortam samimi sıkıntı olmaz oyuncu olsun olmasın bizde yeni başlıcaz oyuna iyi oyuncularda var kötülerde aramızda bir şekilde yuvarlanır gideriz.

    Soruma gelirsek orjinal siteden arkadaş oyunu indirmiş. Daha f2p olmadan oyunda şu anda.  Nasıl oluyor bu iş. Silinecek mi accsi.

    Raptrdan bir şekilde başlanabiliyormuş ama arkadaş direk başladı. Bilgisi olan varsa fikir versin. 


    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    hatırladığım kadarıyla ücretsiz 1 hafta oynanıyordu acc silinmez.

    rift iyidir gelirim belki


    Anarsistherif...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam şimdi 1 saat oynadım nedense sevmedim :/ bir garip geldi bana


    www.kriptopedi.com
Toplam Hit: 592 Toplam Mesaj: 3