Rift F2P [Başlayacak Ve Oynamış Olanlar]
-
Beyler 6 kişi oyuna başlamayı düşünüyoruz. Ayın 12sinde f2p oluyor. Gelmek isteyen varsa özel mesaj atabilir. Düzenli bir şekilde oynamayı düşünüyoruz . Ortam samimi sıkıntı olmaz oyuncu olsun olmasın bizde yeni başlıcaz oyuna iyi oyuncularda var kötülerde aramızda bir şekilde yuvarlanır gideriz.
Soruma gelirsek orjinal siteden arkadaş oyunu indirmiş. Daha f2p olmadan oyunda şu anda. Nasıl oluyor bu iş. Silinecek mi accsi.
Raptrdan bir şekilde başlanabiliyormuş ama arkadaş direk başladı. Bilgisi olan varsa fikir versin.
-
hatırladığım kadarıyla ücretsiz 1 hafta oynanıyordu acc silinmez.
rift iyidir gelirim belki
-
Hocam şimdi 1 saat oynadım nedense sevmedim :/ bir garip geldi bana
Toplam Hit: 592 Toplam Mesaj: 3
