Rise Of Nations..Help Pls :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    hacılar bana rise of nations un ilk oyununun tek link download adresini verebilirmisiniz? ayrıca ben dosya indirdiğim zaman , bazen büyük boyutlu dosyalarda takılıyo , inmiyo :S nasıl çözebiliriz bu sorunu?

    yardımcı olanlara şimdiden tşk..


    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    yaw s.ktir edin rise of nationsı..benim daha önemi bi sorunum var :S hacılar dosya indiriyom , bi yerde takılıyo inmio amk :S az önce 100 mb lik bi dosya indiricektim , %93 te dondu :S nasıl halledebilirim bu sorunu ? (1 defaya mahsus değil , 1 haftadır böyle :S ) lütfen yardımcı olun fıttıracam amk :S

    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    mozilla kullan yada flashget tarzı bişi  ie de öle  sorunlar çok çıkıyor bendede download edilen dosyayı açtıgım zaman ie çöküo :S

    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    www.opera.com/download
    Ama opera da kullansan, flashget de, download accelerator da kullansan server Resume Support vermıyorsa yapabılecegın bırsey yok...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    benımde  oyle tarz sorunum  var ama ben  tam ındırıyom % 50  fılan guzel ınıyo ınt  bazen kopuyo ,ınt yenıden geldıgınde  takılıyo devam etmıyoo onu duzeltme sansımız yok mu?

    ....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    yaw media center hocam.. ben indiriyom , bağlantı da kopmuyo ama indiremiyom anasını satayım :( %50 de veya %20 de veya %90 da donuyo :(

    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
Toplam Hit: 842 Toplam Mesaj: 6