Rise Of Nations..Help Pls :(
-
hacılar bana rise of nations un ilk oyununun tek link download adresini verebilirmisiniz? ayrıca ben dosya indirdiğim zaman , bazen büyük boyutlu dosyalarda takılıyo , inmiyo :S nasıl çözebiliriz bu sorunu?
yardımcı olanlara şimdiden tşk..
-
yaw s.ktir edin rise of nationsı..benim daha önemi bi sorunum var :S hacılar dosya indiriyom , bi yerde takılıyo inmio amk :S az önce 100 mb lik bi dosya indiricektim , %93 te dondu :S nasıl halledebilirim bu sorunu ? (1 defaya mahsus değil , 1 haftadır böyle :S ) lütfen yardımcı olun fıttıracam amk :S
-
mozilla kullan yada flashget tarzı bişi ie de öle sorunlar çok çıkıyor bendede download edilen dosyayı açtıgım zaman ie çöküo :S
-
www.opera.com/download
Ama opera da kullansan, flashget de, download accelerator da kullansan server Resume Support vermıyorsa yapabılecegın bırsey yok... -
benımde oyle tarz sorunum var ama ben tam ındırıyom % 50 fılan guzel ınıyo ınt bazen kopuyo ,ınt yenıden geldıgınde takılıyo devam etmıyoo onu duzeltme sansımız yok mu?
-
yaw media center hocam.. ben indiriyom , bağlantı da kopmuyo ama indiremiyom anasını satayım :( %50 de veya %20 de veya %90 da donuyo :(
Toplam Hit: 842 Toplam Mesaj: 6
