Rockwell Pcı Softv92 Speakerphone Modem
-
sayın muridler bi arkadaştan aldım bu zamazingoyu. rockwell pcı softv92 speakerphone modem diye geçiyo ama conexant driveri kullanıyo sanırım. bakınca bildiğin modem ama yanında 1 tane mic 1 tane spk girişi var ne alaka çözemedim. bu aynı zamanda ses kartımıdır? driveri yükledim herhangi bi ses aygıtı bulamadı. işin kötü tarafı ses kartı die aldım ben bunu :S bilgisi olan prof arkadaşlara selamlar saygılar...
-
hocam ses kartıyla alakası yok :D büyük ihtimal voip özelliğini mikrofon ve kulaklık bağlayarak kullanıyorsundur.
-
ses kartı değil o. bildiğin fax modem. üzerindeki mikrofon ve hoparlör bağlantısıda normal telefon görüşmesi için olabilir tam hatırlamıyorum
-
eyw tşk ederim bilgilendirme için...
Toplam Hit: 918 Toplam Mesaj: 4
