Rome Total War Osmanlı Yaması
-
Arkadaşlar dün oyunu indirdim kurdum gayet güzel çalışıyor türkçe yamayı kurdum o da çlışıyor
sonra osmanlı yamasını yüklemeyi denedim bir türlü çalıştıramadım yamayı çalıştırınca bazı dosyaları oyun klasörüne kopyalama gibi birşey yazıyor o söylediği klasörleri belirttiği yerde bulamıyorumn farklı kalsörde buluyorum o zamand da çalışmıyor kullanan varsa bir yardımcı olun
-
oyunu indiriyorum teşkkürler..
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
oyunu indiriyorum teşkkürler..
-----------------------önemli değil de ben link falan paylaşmadım hoca :D
-
yok yaw çok eskiden duymuştum da adını bilmiyordum :D:D sanırım bu o ayaklanma olayları oluyormuş galiba :) hazır adını bulmuşken indireyim dedim :D:D
Toplam Hit: 3762 Toplam Mesaj: 4
