folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Rome Total War Osmanlı Yaması



Rome Total War Osmanlı Yaması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Arkadaşlar dün oyunu indirdim kurdum gayet güzel çalışıyor türkçe yamayı kurdum o da çlışıyor 

    sonra osmanlı yamasını yüklemeyi denedim bir türlü çalıştıramadım yamayı çalıştırınca bazı dosyaları oyun klasörüne kopyalama gibi birşey yazıyor o söylediği klasörleri belirttiği  yerde bulamıyorumn farklı kalsörde buluyorum o zamand da çalışmıyor kullanan varsa bir yardımcı olun 


    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    oyunu indiriyorum teşkkürler..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    oyunu indiriyorum teşkkürler..


    -----------------------

     

    önemli değil de ben link falan paylaşmadım hoca :D 


    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    yok yaw çok eskiden duymuştum da adını bilmiyordum :D:D sanırım bu o ayaklanma olayları oluyormuş galiba :) hazır adını bulmuşken indireyim dedim :D:D

Toplam Hit: 3762 Toplam Mesaj: 4