Rottweiler Köpek Alıyorum.
-
Bir arkadaşımın köpeği doğurdu 6-7 tane yavru onlardan biri alıcam hocalar.
Dişi almayı düşünüyorum yavrusu olunca dağıtır satarım diye.
Köpek besliyenler, öneride bulunabilirmi ?
bu köpeği nasıl eğiticem, sinirli birşey olsun istemiyorum. Sözümü geçireyim yeter.
Sizdende öneriler bekliyorum, Dişimi alayım erkekmi ?
Dip not;
Evde beslicem sitede oturuyoruz, bahçe imkanım yok pek :/
Saygılar.. -
up
-
rottwelierlar evde beslenmez diye biliyorum, ama tavsiyem yürümeye başlamış bebek misali evdeki bütün esyaları elden geçirmen gerekebilir diye düşünüyorum...
-
Rottweiler bakimiz zor bir kopektir. Her kopekte oldugu gibi rottweilerlinda duzenli spora ihtiyaci var. hatta normal diger kopeklere gore daha fazla.
Her gun veya en azindan haftada 5 defa en kisa 1 saat olmak uzere kosuya cikart. Her kopegin enerji seviyesi farklidir ancak bir rw gunde 8-10 km rahat kosar.
Bu tur sporlar kopegi daha az agresiv yapar ve seni cok daha iyi dinler. Disarda kosarken seni takip ederken kafasinda senin liderligin daha iyi yerlesir.
Internetten bulabilirsin "Positive reinforcement training" bu egitim sistemi iyi ise yariyor.
http://www.humanesociety.org/animals/dogs/tips/dog_training_positive_reinforcement.html (burasi benim gonullu olarak gittigim bir yer, haftada 1 gun kopeklerden birisini alip kosuya cikiyorum, ki kosudan once ve kosudan sonra cok farkli kopek oluyorlar.
Birde televizyon sovu var. Ingilizce ancak belki alt yazi bulabilirsin. Sovun adi Dog whisperer
http://www.hulu.com/dog-whisperer
Kolay gelsin, kopek sahibi olmak kolay birsey degil. Ciddi sorumluluk istiyen birsey. Ancak cok eglencelide.
