Rottweiler Sorunu
-
Arkadaşlar dün akşam saat 20:00'de muhtelif bir şantiyedeki "rottweiler" cinsi 45-50 günlük bir yavru köpek tarafından yemek yedirirken sağ el işaret parmağım ısırıldı, orta miktarda kan geldi. Parmağımı sıkarak kan akıttım, ardından tentürdiyot ve oksijenli su ile temizledim. Yavru köpek 2 hafta boyunca düzenli olarak aşılarını oldu ( vitamin-protein v.s. aşıları ). Kuduz tehlikesi olurmu acaba?
Tşk.ler
-
45-50 günlük bir yavrunun kücük isirigiyla kuduz olunacagini sanmam
bunlar canavar olarakmi doguyorlar :|
-
Tetanoz aşısı olmanı öneririm. Geçmiş olsun.
-
birşey olacağını sanmıyorum fakat tedbiri elden bırakmamak gerek.. en yakın sağlık kuruluşuna başvurup bi tetanoz aşısı olursan iyidir..
-
Sizin Kuduza Bağışıklığınız Yok muydu?! :S
-
Bir şey olmaz merak etme :D
Bende 3 tane rottweiler var, kulubelerini düzeltirken 4 kez ısırıldım bir şey olmadı aşılı oldukları için.
-
hacı o kadarlık yavruda kuduz riski yoktur merak etme...
-
bişi olmaz hocam benim köpek 2 aydır parçalamadık yerim kalmadı ısırmaktan kuduzuda yeni vurdurdm :)
