"RPC Sunucusu Kullanılamıyor"
-
Windows XP de sorunsuz olarak çalışan HP 640c modelli yazıcım 21.09.05 itibarı ile sorun çıkarmıştır:Tam hazırladığım dökümenti çıkaracağım sırada yüklü yazıcımın silinmiş olduğunu farkettim.Yüklemeye çalıştığım sırada ise "RPC sunucusu kullanılamıyor" hatasını aldım.Ne yapabilrim sorun nedir?Teşekkür ederim.
-
üstat bilgisayarıma sağ tık + yönet + hizmetlerden uzaktan yordam çağrısı (rpc) konumlandırıcı açıkmı değil mi ona bi bak
-
Teşekkür ederim denedim ama sonuç alamadım.
-
valla biraz daha araştırma yaptım bu konuda bikaç tane daha bu sorundan buldum. bu sorunu yaşayanların hepsi sorununu formatla çözmüş
-
İlgilendiğin için çok saol.Hard diskim format ata ata istanbyl asfaltlarına döndü.(her probemi format atarak çözdüm)
Toplam Hit: 5360 Toplam Mesaj: 5
