RS232 Çıkışlı Pda Önerisi
-
merhabalar.rs232 çıkışlı pahalı olmayan pda ya ihtiyacım var.ki bu aletin java çalıştırabilmesi lazım. dell axim x51v aparatla rs232 ye kavuşabiliyomuş ama ikinci el bi kaç tane buldum onlarında fiyatlar çok uçuktu başka önerisi olan varmı?
-
Artık neredeyse pc lere bile konmuyor... Yukarı...
-
Hic duymamistim bile :/
-
edit:çıkış
-
Sarper bunu yazdı:
-----------------------------
merhabalar.rs232 çıkışlı pahalı olmayan pda ya ihtiyacım var.ki bu aletin java çalıştırabilmesi lazım. dell axim x51v aparatla rs232 ye kavuşabiliyomuş ama ikinci el bi kaç tane buldum onlarında fiyatlar çok uçuktu başka önerisi olan varmı?
-----------------------------hoca rs232 çıkışı olmasına gerek yok bence.. IPAD de usb çıkış vardır her halde ben bilmiyorum:)
şu cihaz senin işini görebilir. resim büyük oldu kusura bakma chrome da küçültemedim..

-
rappermcs bunu yazdı:
-----------------------------
Sarper bunu yazdı:
-----------------------------
merhabalar.rs232 çıkışlı pahalı olmayan pda ya ihtiyacım var.ki bu aletin java çalıştırabilmesi lazım. dell axim x51v aparatla rs232 ye kavuşabiliyomuş ama ikinci el bi kaç tane buldum onlarında fiyatlar çok uçuktu başka önerisi olan varmı?
-----------------------------hoca rs232 çıkışı olmasına gerek yok bence.. IPAD de usb çıkış vardır her halde ben bilmiyorum:)
şu cihaz senin işini görebilir. resim büyük oldu kusura bakma chrome da küçültemedim..

-----------------------------hocam bu tür cihazların driver larını sorun ben kullanıyorum win 7 ile çalışan bile çok az cihaz var sen ipad için diyorsun bunu. exper dokunmatik mini pc ler varr tablet win 7 kurulu içlerinde onları araştır
