RTÜK, Filtreleme Programını Hizmete Soktu
-
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), çocukların internet ortamındaki zararlı içerikten korunması amacıyla, ebeveynlere ücretsiz filtreleme programı sağlıyor.Filtreleme programı, anne ve babalar tarafından RTÜK’ün internet sayfasından (www.rtuk.org.tr) evlerindeki bilgisayarlara indirilebilecek. Ancak, uzmanlar bu tür programların zaman zaman başarısız olabileceğini vurguluyor ve çocukların özellikle yaşları ilerledikçe, internet ortamında güvenli ve sorumlu davranmayı öğrenmeleri gerektiğini ifade ediyor.Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), internet kullanımını çocuklar için bir tehlike olmaktan çıkartmak, çocuklara güvenli internet imkanı sunulmasında anne ve babalara destek olmak amacıyla internet sitesine ücretsiz filtreleme programı yerleştirdi.
İnternet ortamında çocuklarının güvenliğini sağlamak isteyen anne ve babalar, “www.rtuk.org.tr” adresindeki RTÜK web sitesinde yer alan “Çocuklarımız İçin İnternet Güvenliği” bölümüne yerleştirilmiş olan filtreleme programını, evlerindeki bilgisayarlara kolayca indirebilecek.
Çocukların internet ortamında zararlı içeriğe maruz kalmalarını önlemek ve internet okur-yazarlığını geliştirmek amacıyla sitede bölüm açan RTÜK, anne ve babalar ile çocuklar için internetteki zararlı içerikten koruma konusunda gerekli bilgilere yer verdi.
Microsoft Türkiye yetkilileri ile yapılan görüşme sonucunda ücretsiz güvenlik programı yükleme hakkı sağlanırken, siteye giren anne ve babaların filtre programını kolayca kendi bilgisayarlarına indirebilmeleri için pratik yükleme bilgileri de veriliyor.
-------------------------------------
Rtük artık tvlerin dışında internettede terör estirecek :D Yakışır rtük'e -
yürü be rtük kim tutar seni :)
-
yakıdna sokaklarda bulaşırsa hiç şaşırmayın
-
İlla bişeyleri sansürleyeceklerya, neyi sansürleyeceklerini şaşırdı ipneler ekran kapatamayınca...
-
kökten ttnet den ban çekeceğine böyle programı isteyen kursun isteyen girmesin mantığı daha iyi bence destekliyorum rtük'ü bunu yaptığı için ama programı kuranları esefle kınıyorum (:
-
türkceyi dogru kullanalim lütfen
Kök(d)en
:D
Toplam Hit: 875 Toplam Mesaj: 6
