Rumların Abbas Yalanı Patladı
-
Rumların Abbas yalanı patladı11 Temmuz 2009 Cumartesi 01:10Rumların Abbas yalanı, Büyükelçi Maruf'un Dışişleri'ne çağrılmasıyla ortaya çıktı. İşte Türkiye'yi ayağa kaldırar o yalan;changeTarget(document.getElementById("news_content"))Dışişleri Bakanlığı, Filistin'in Ankara Büyükelçisi Nabil Maruf'un bakanlığa davet edilerek, kendisinden, Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'ın 8-9 Temmuz tarihlerinde Güney Kıbrıs Rum yönetimine yaptığı ziyaret sırasında Kıbrıs sorunuyla ilgili olarak yaptığı ileri sürülen beyanlar konusunda bilgi istendiğini açıkladı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, Nabil Maruf'un, basında çıkan haberler üzerine derhal Mahmud Abbas, başkanlık sözcüsü Nabil Ebu Rudeyna ve Filistin'in GKRY temsilcisiyle telefonla görüşerek konu hakkında bilgi aldığını söylediği belirtildi.
Açıklamada, ''Büyükelçi Maruf, başkan Abbas'ın kesinlikle böyle bir açıklamada bulunmadığını, esasen konunun görüşmelerde ele dahi alınmadığını, Kıbrıs konusuna herhangi bir biçimde karışmadıklarını, gelecekte de bu tutumlarını sürdüreceklerini, görüşmelerde yalnızca Filistin sorunu, Ortadoğu barış süreci ve ikili ilişkilerin ele alındığını, dolayısıyla basında çıkan haberlerin hiçbir biçimde gerçeği yansıtmadığını kendisine söylediğini aktarmıştır'' ifadesi yer aldı.
Bakanlık açıklamasında, Maruf'un, konuya ilişkin olarak bu sabah büyükelçilik olarak bir basın açıklaması hazırladıklarını ve basına da dağıttıklarını söylediği kaydedildi. -
Yani kocaman bir yalanmış Boşuna Filistine Küsmüşüz demek, Ama Küssek ne Küsmesek ne, Dünyanın Ekonomisinin Damarını eline almayı bilen İsraillilerin Dünya Tarafından hiç bir Devlet Tarafından Durdurulamamasına ve bunu bilmemize karşın, Filistine Taraf olmamızın ne anlamı var..?
Hem Filistinin düştüğü Duruma Düşürülmeye Çabalananlar olarak, Kendimizi Toparlamamız Kendimize Ağlamamız Gereken Dönemde Ben Şahsım adına diyim Gereken Hassasiyeti Kendim Gösteremem. Sadece Olan Bitene İnsaniyetli Vicdanımın Üzüntüsünü yaşarım, Bununda onlara bir Faydası Olmaz....
-
ya bırak hocam bunlar anlaşmıştır aralarında böle böle diyelim diye şimdi bizi içten fethetcek sonra aha gel buyur dicek demedi deme serkan
-
bence bu haberin kolpa olabilitesi daha yüksek
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Yani kocaman bir yalanmış Boşuna Filistine Küsmüşüz demek, Ama Küssek ne Küsmesek ne, Dünyanın Ekonomisinin Damarını eline almayı bilen İsraillilerin Dünya Tarafından hiç bir Devlet Tarafından Durdurulamamasına ve bunu bilmemize karşın, Filistine Taraf olmamızın ne anlamı var..?
Hem Filistinin düştüğü Duruma Düşürülmeye Çabalananlar olarak, Kendimizi Toparlamamız Kendimize Ağlamamız Gereken Dönemde Ben Şahsım adına diyim Gereken Hassasiyeti Kendim Gösteremem. Sadece Olan Bitene İnsaniyetli Vicdanımın Üzüntüsünü yaşarım, Bununda onlara bir Faydası Olmaz....
-----------------------------alsene one minute konusunda farkındaysan hiç yorum yapmadım okudum
zös konusu yunan ve rum toplumu olunca düşüneceksin tadığım en ezik toplumdur. Bu ezikliklerini ya başkaların olan değerlerine sahip çıkarak gidermeye çalışırlar yada yalan söyleyerek.
Abbas eğer rumlarla görüştüyse emin olun haftalar önce Erdoğana danışılmıştır. Filistinin tek dayanağı Türkiyedir ona sırtını dönerse Dünyada kimsesi kalmaz
Dış siyasette duygusallık değil çıkar ilişkisi hakimdir. Kimse babasının hayrına iş yapmaz herkes kendi ülkesinin çıkarları doğrultusunda iş yapar. Ha haber gerçek olsaydı ne olurdu hiçde kızmazdım yok arkamızdan vurmuş yok bilmem ne Her ülke kendi çıkarını korumak zorundadırb
Efendiler, 10 yıl öncesine kadar Türkiyeyi bilmeyen okadar çok insan vardıki ben çocukken hatırlıyorum fransaya gidiyor barışmanço bilmem nereye gidiyor Türkiyeyi bilmiyor şimdi Türkiyeyi herkes biliyor
Arab devletlerinde kaybolan Türkiye itibarı çıkışla geri geldi bırakın filistini felan ulen en büyük reklamı yaptık :)
Tükürdüğünü yalamama gibi durumda olanlar bu Tür haberlere yalan diyebilir :) Rumların açıklaması doğru gelecek Türkiyeninki yalan gelecek :) Rumlara inanın a.q :)
-
Ateş olmayan yerden duman çıkmaz, ben bu araplardan beklerim
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
bence bu haberin kolpa olabilitesi daha yüksek
-----------------------------
Bu habere kolpa diyorsun diğerlerinden nasıl emin olabiliyorsun? -
xz bunu yazdı:
-----------------------------dikkat ederseniz politikacıların en klasik en bilindik yalan söyleme , tüm taraflara boncuk dağıtma taktiğidir. Kuyuya bir taş atıp sonra atmadım demek.
Türkiye gibi enayi bir müttefiki kaybetmek istemez öte yandan AB ve parçası olan yunanistanlada iyi ilişki kurmak ister filistin gibi zavallı sefil bir ülke kendini yönetemeyen bir devletin ne dediğini ciddiye almamak gerek çok fazla bence mozambike gitse , mozambik halkının yanındayız diyecektir.
Mesela burada şimdi güney kıbrıs memnun, bu son açıklamayı Türkiye baskı yaptı ondan dolayı diye yorumlayacak , Türkiye de ki biz salaklarda aaa bak yunan yalanıymış boşuna kızmışız filistinli kardeşimize(!) diye yorumlamaya başladık bile . Dediğim gibi politikacıların herdediğini ciddiye alıp tavrını ona göre değiştirmemek lazım. Doğru tavır ise müslüman olsun olmasın kimsenin Türklerin dostu olmadığını , Türkün Türkten başka dostu olmadığına kanaat getirmektir, kimsenin kendinden daha iyi bir müttefiki olmayacağı gibi milletlerinde kendilerinden başka bir müttefikleri yoktur. Hele arap gibi hainliği sefilliği şerefsizliği kültür gelenek haline getirmiş çöl hayvanları dostunum dese kapında kul oldum dese bile yine arap olduğunu hatırlamak ve ona göre davranmak icap eder.
-----------------------------
xz hocam dediğin gibi politika oyunlarına gelmemk lazım ama türkün türkten başka dostu yok demişsin..yeri geldiğinde ama türkün türkten başka en büyük düşmanı olmuyor..bence biz yok o arap yok bilmem ne diyerek dost seçiceğimize kendi içimizdeki dost yüzlü hainleri silmemiz lazım -
arkadaşlar daha önce yazdıklarım nasıl dogru çıkıyor sen filistin için israile kafa tut seni onlar her zaman arkadan hançerlesinler tıpkı dedemi zehirledikleri gibi bu arap milleti böyle sen türkiyenin sevmediği rum devletinde işin ne biz şimdi israil devletinde filistin için bi açıklama yapsak ne derlerdi. israile gitmemize bile hazmedemeyen araplar filistin başbakanına neden tepki göstermediler size tek sorum var türkiyeyi seven güya filistin başbakanının rum kesiminde ne işi var onlarla ne işi olur çıkıp televizyonda böyle konuşmadım diye bile açıklama yapmadı aklımızı başımıza toplayalım türke türkten başka dost yok araplara hiç güvenilmez bunu artık kafanıza sokun ileriyi siz gençler görmelisiniz filitinden adama dost olmaz kendi ufkumuza bakalım türkiyenin alii menfaatleri hangi devlet ile varsa onla iyi geçinilmeli gaza gelip onla bunla dalaşmamak lazım bekaa vadisinde yasar arafatın pkk desteklediğini bu millet unutmadı unutmayacak.
-
dumanemre bunu yazdı:
-----------------------------
xz bunu yazdı:
-----------------------------dikkat ederseniz politikacıların en klasik en bilindik yalan söyleme , tüm taraflara boncuk dağıtma taktiğidir. Kuyuya bir taş atıp sonra atmadım demek.
Türkiye gibi enayi bir müttefiki kaybetmek istemez öte yandan AB ve parçası olan yunanistanlada iyi ilişki kurmak ister filistin gibi zavallı sefil bir ülke kendini yönetemeyen bir devletin ne dediğini ciddiye almamak gerek çok fazla bence mozambike gitse , mozambik halkının yanındayız diyecektir.
Mesela burada şimdi güney kıbrıs memnun, bu son açıklamayı Türkiye baskı yaptı ondan dolayı diye yorumlayacak , Türkiye de ki biz salaklarda aaa bak yunan yalanıymış boşuna kızmışız filistinli kardeşimize(!) diye yorumlamaya başladık bile . Dediğim gibi politikacıların herdediğini ciddiye alıp tavrını ona göre değiştirmemek lazım. Doğru tavır ise müslüman olsun olmasın kimsenin Türklerin dostu olmadığını , Türkün Türkten başka dostu olmadığına kanaat getirmektir, kimsenin kendinden daha iyi bir müttefiki olmayacağı gibi milletlerinde kendilerinden başka bir müttefikleri yoktur. Hele arap gibi hainliği sefilliği şerefsizliği kültür gelenek haline getirmiş çöl hayvanları dostunum dese kapında kul oldum dese bile yine arap olduğunu hatırlamak ve ona göre davranmak icap eder.
-----------------------------
xz hocam dediğin gibi politika oyunlarına gelmemk lazım ama türkün türkten başka dostu yok demişsin..yeri geldiğinde ama türkün türkten başka en büyük düşmanı olmuyor..bence biz yok o arap yok bilmem ne diyerek dost seçiceğimize kendi içimizdeki dost yüzlü hainleri silmemiz lazım
-----------------------------Dost Yüzlü Hayinler yaratmamak için şu Benim Gaymaklı Dondurmam var Senin yok Muhabbetine, yani Böbürlenme ve Böbürlenmekle kalmayıp Ülkedeki Halkın Gözünün içine içine sokarcasına Türkçülük taslama Merakımızdan da vazgeçmemiz Her kesin faydasınadır....
Türkiye Türk Milleti Merkezli Üniter bir Devlettir, Tadında Bırakmak, ve Ülkede Yaşayan Milletlerede Ağabeylik yapmak yeriyken, Dışlamak Senin O Dost Yüzlü Hayinler dediğin Etmenleri Gruplaşmaları yada Pkk Benzeri Hayin Odaklanmaları Yaratır. Allah aşkına Milletinizi sevmeyin demiyorum, Hatta Milletine Aşık olmayan insan değil İnsani Erdem Değerleri Karşısında... Ama Zorla Türkleştirme Çabaları Yüzünden Memleketi Ne Hale Getirdik Bir Düşünürmüsünüz. Bu Noktaya Bi Dikkat çekermisiniz.?
Ayrıca Konu bu değil, Buraya çekecek bu yazıyı yazmamalıydım belki ama belirtmeden de edemedim.... Türkün Türkten başka Dostu yok. Şu lafın bana açılımını tam olarak Yapabilecek biri yokmu.? Gıcık oluyorum bu lafa ama o kadar olur.
Çok Hayin ve Sinsi bir Laf, Türkün Öz benliğini Açıklar bir niteliğe sahip değil, Ayrıca Zihninize ne zaman kimler tarafından Sokulduğuda bilinmeyen bir Söz.
Bu Söz Şayet Gerçeklik Payına sahip ise, O Zaman Şöyle Söylemek yerinde olur, Düşünsenize Kendi Elimizle Kendimizi Hayin Kılabileceğimiz bir Söz bu....
Neden Hayin oluyoruz Açıklıyayım, Türkler Tarih çağlarından beridir, Tek başlarına Siyasi ve Savaşsal Başarılar Kazanmış bir millet değillerki, Ayrıca Hiç bir millet Arı Irkı ile Tarihte Varolmamıştır, O Halde Tarihte Vatan Ve Türk Kardeşleri Uğruna Şehit Düşenler Dahil olmak Üzere Şu Anki Kahramanlarımız Dahil olmak üzere Her kese Açık bir ihaneti Yineliyoruz ve Yadetme çabası içindeyiz.
Mantık Basit, Düşman Bellidir, Düşmanınsa Yoket, Dostunsa Koru Kolla. Budur, Aşşağısı yukarı olmaz bu işin.....
-
dikkat ederseniz politikacıların en klasik en bilindik yalan söyleme , tüm taraflara boncuk dağıtma taktiğidir. Kuyuya bir taş atıp sonra atmadım demek.
Türkiye gibi enayi bir müttefiki kaybetmek istemez öte yandan AB ve parçası olan yunanistanlada iyi ilişki kurmak ister filistin gibi zavallı sefil bir ülke kendini yönetemeyen bir devletin ne dediğini ciddiye almamak gerek çok fazla bence mozambike gitse , mozambik halkının yanındayız diyecektir.
Mesela burada şimdi güney kıbrıs memnun, bu son açıklamayı Türkiye baskı yaptı ondan dolayı diye yorumlayacak , Türkiye de ki biz salaklarda aaa bak yunan yalanıymış boşuna kızmışız filistinli kardeşimize(!) diye yorumlamaya başladık bile . Dediğim gibi politikacıların herdediğini ciddiye alıp tavrını ona göre değiştirmemek lazım. Doğru tavır ise müslüman olsun olmasın kimsenin Türklerin dostu olmadığını , Türkün Türkten başka dostu olmadığına kanaat getirmektir, kimsenin kendinden daha iyi bir müttefiki olmayacağı gibi milletlerinde kendilerinden başka bir müttefikleri yoktur. Hele arap gibi hainliği sefilliği şerefsizliği kültür gelenek haline getirmiş çöl hayvanları dostunum dese kapında kul oldum dese bile yine arap olduğunu hatırlamak ve ona göre davranmak icap eder.
