Rusya Ve Ermenistan Müttefik Oldu.
-
Artık Ermenistan sınırları Rusya koruması altında.Ermenistanın sınırlarını ve iç güvenliğini Rusya üstlendi yeni anlaşmaya göre.Şimdilik 3bine yakın askeri güç yerleştirilmiş.
http://www.haberalemi.net/141334_Rus-askeri-34-yil-daha-Ermenistan-da.html
-
karışan olursa gel demiş rusya
-
EEE bunda şaşırılıcak ne var ki :D:D
Ermenistanın ordusu bile yok hepsi rus askeri ??
Azerbaycanla türkiyenin toprak olarak birleşmemesi için yada yakınlaşmaması için ermenistanı araya sokan kim ??
Yada ermenistan gibi göt kadarcık bi ülke nasıl dünyaya kafa tutmaya çalışıyo neye dayanarak ??
En başından beri bu var sadece resmileştirmişler olay bu kadar basit :)
-
Ermenistanın resmen iflas ettiğinin kanıtıdır. Yeraltı yer üstü ne varsa talan edecek Ruslar.
-
Başlık yanlış. Zaten asker ve mühimmatların kaynağı tamamen rusyadan geliyor.
Sadece askeri varlığını uzatıp biraz daha bitli piyade yollamış. Yani sömürü halen devam etmekte..
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Başlık yanlış. Zaten asker ve mühimmatların kaynağı tamamen rusyadan geliyor.
Sadece askeri varlığını uzatıp biraz daha bitli piyade yollamış. Yani sömürü halen devam etmekte..
-----------------------------yok hacı yaa.silahları demiyorum.artık resmen sınırlar ruslarda.
-
daha önce başkasındamıydı ki. rusyadan izinsiz işemez onlar. ha bu rusyadan önceden ayrılmış çoğu türki devletler içinde geçerli.
-
Dün haberlerde izledim zaten olan birşeymiş süresi dolmuş onlarda uzatmış. Askeri üst olayı yani. bunun bir çok örnekleri var hani. Yoksa bizimkiler çoktan ...
-
başlık komik olmuş biraz.sanki daha önce müttefik değillermiş gibi bir hava yaratıyor.
rusyanın ermenistanda asker bulundurması avrupaya karşı yürüttüğü politikaların gereğidir.
-
sadece ermeniler değil daha önce rusyadan ayrılan çoğu turki devletlerde halen rusyaya bağlı. Rusya hepsini Sömürüyor işte...
-
yoksa savaşmı geliyor ?
