folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder S İ T E Y E I C O N . . .?



S İ T E Y E I C O N . . .?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

     


    Arkadaşlar ben mesela siteye girildiği zaman internet explorer adres satırının en solundaki icon yerine kendi iconumu koymak istiyorum nasıl yapabilirim.


    Not late for nothing
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek
    yanlız logonun çıkması için kişinin senin siteni sık kullanılanlara eklemesi gerek ama firefox'ta eklemese bile logon çıkıyor ilk olarak 16*16 boyutunda bir ikon yapman gerek ve bunu favicon.ico olarak kaydediyosun sonra web sayfanı açıp <HEAD>  </HEAD>  taglarinin arasına <link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" >  yazıyosun tabi yaptığın favicon.ico 'yu hostuna atmayı unutma...

    You think the game is over ? It has just begun ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Sağolasın Fugitive verdiğin kodda bir yanlışlık yok değil mi?


     


    Not late for nothing
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    yanlışlık felan yok. istersen ogame.com.tr adresine gir kaynağı görüntüle de.bak orada aynı kodu bulcan.


    ayrıca buda mause ikonu değişmek için:


    <style>
    Body
    {
    cursor:URL("cursor1.ico");
    }
    </style>


    aynı klasörde cursor1.ico dosyasıda olması lazım.

Toplam Hit: 1411 Toplam Mesaj: 4