S İ T E Y E I C O N . . .?
-
Arkadaşlar ben mesela siteye girildiği zaman internet explorer adres satırının en solundaki icon yerine kendi iconumu koymak istiyorum nasıl yapabilirim.
-
yanlız logonun çıkması için kişinin senin siteni sık kullanılanlara eklemesi gerek ama firefox'ta eklemese bile logon çıkıyor ilk olarak 16*16 boyutunda bir ikon yapman gerek ve bunu favicon.ico olarak kaydediyosun sonra web sayfanı açıp <HEAD> </HEAD> taglarinin arasına <link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" > yazıyosun tabi yaptığın favicon.ico 'yu hostuna atmayı unutma...
-
Sağolasın Fugitive verdiğin kodda bir yanlışlık yok değil mi?
-
yanlışlık felan yok. istersen ogame.com.tr adresine gir kaynağı görüntüle de.bak orada aynı kodu bulcan.
ayrıca buda mause ikonu değişmek için:
<style>
Body
{
cursor:URL("cursor1.ico");
}
</style>aynı klasörde cursor1.ico dosyasıda olması lazım.
Toplam Hit: 1411 Toplam Mesaj: 4
