folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder S4 Mini Android 4.2.2 Yi Yükseltmek



S4 Mini Android 4.2.2 Yi Yükseltmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    benim sürüm 4.2.2 diiyor. 

    bunun yükseltmesi nasıl yapılır? telefon rootsuz  . hiç anlamıyorum tel işinden ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    ayarlar> daha fazla >cihaz hakkında > yazılım güncelleştirme.

    wi-fi ağına bağlı olman  lazım ama. yoksa kotanın anasını ağlatırsın.

    birde s4 lere lolipop geldi 4.2.2 den daha yüksek sürüm vardır onda. yada güncelleme bekliyordur.

    edit: bu arada s4 minilere yaramaz diyen bir düşünce yapısına karşıyım. taşşaklı cihazdır. iyidir kalitedir. hızlıdır yarı yolda bırakmaz. çok tatlı kullanımı vardır. ele avuca cebe tam uygundur. samsungun alınabilecek bazı cihazlarından biridir.

     

    zalimadam tarafından 08/Şub/15 16:05 tarihinde düzenlenmiştir

    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    ayarlar> daha fazla >cihaz hakkında > yazılım güncelleştirme.

    wi-fi ağına bağlı olman  lazım ama. yoksa kotanın anasını ağlatırsın.

    birde s4 lere lolipop geldi 4.2.2 den daha yüksek sürüm vardır onda. yada güncelleme bekliyordur.

    edit: bu arada s4 minilere yaramaz diyen bir düşünce yapısına karşıyım. taşşaklı cihazdır. iyidir kalitedir. hızlıdır yarı yolda bırakmaz. çok tatlı kullanımı vardır. ele avuca cebe tam uygundur. samsungun alınabilecek bazı cihazlarından biridir.

     

    bu ayarlar kısmına baktım da orda zaten 4.2.2 yazıyo güncelleştirme arattığımda zaten en yükseği bu güncelleştirme bulunamadı tarzıdna bir uyarı eriyor.

    bundan 6 7 ay önce 4.4 s4 minilere verilmiş rusyada yayınlanmış.

    türkiye için 2 hafta içinde gelicek yazmışlar aylar geçmiş ben bulamadım hala birşey

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    rusya dışında erhangi bir ülkede hala yayınlanmamış odin ile kurulum anlatmışlar.

    odin nedir risklimidir root gerektirirmi?

    root nedir toot yaparken göte gelirmiyim beceririmiyim yoksa bunlar bende hem muaalk

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Umarım yarar işine hocam.

    http://www.tahribat.com/Forum-S4-Mini-I9190-Root-Ve-Orjinal-4-4-2-Kitkat-Yukleme-Rehberi-199940/

     


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    yatmak üzereydim bir bakayım dedim yazan eden varmı diye baya detaylı anlatıyorsun sanırım. telefonum rootsuz. ama garanti side bitti biticek zaten. yani root yapabilirm. eğer konunda root yoksa yarın sana yazabilirm:) 

    müsait olursan tabiki

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    patates bunu yazdı

    rusya dışında erhangi bir ülkede hala yayınlanmamış odin ile kurulum anlatmışlar.

    odin nedir risklimidir root gerektirirmi?

    root nedir toot yaparken göte gelirmiyim beceririmiyim yoksa bunlar bende hem muaalk

    hacı odin bir program. sen telefonun içine kuracağın andorid sürümünü indiriyorsun odin ile onu seçip usb den telefona flaşlıyorsun.

    evet tehlikeli olabliyor. yarıda kesilirse brick olur. bana karılsa odinle uğraşma işten anlamıyorsan.

    bekle güncellemesi gelirse yüklersin. çokta takıntı yapma.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı
    patates bunu yazdı

    rusya dışında erhangi bir ülkede hala yayınlanmamış odin ile kurulum anlatmışlar.

    odin nedir risklimidir root gerektirirmi?

    root nedir toot yaparken göte gelirmiyim beceririmiyim yoksa bunlar bende hem muaalk

    hacı odin bir program. sen telefonun içine kuracağın andorid sürümünü indiriyorsun odin ile onu seçip usb den telefona flaşlıyorsun.

    evet tehlikeli olabliyor. yarıda kesilirse brick olur. bana karılsa odinle uğraşma işten anlamıyorsan.

    bekle güncellemesi gelirse yüklersin. çokta takıntı yapma.

    alacağım bir fitness takip bilekliği var. 4.4 de çalışıyo . o yüzden koşturuyorum:)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    patates bunu yazdı

    yatmak üzereydim bir bakayım dedim yazan eden varmı diye baya detaylı anlatıyorsun sanırım. telefonum rootsuz. ama garanti side bitti biticek zaten. yani root yapabilirm. eğer konunda root yoksa yarın sana yazabilirm:) 

    müsait olursan tabiki

    Konuda her bi şey var :D İlk defa yapacaklar için anlatım yaptım zaten. İstediğin zaman pm atabilirsin sıkıntı yok hocam. 


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
Toplam Hit: 1177 Toplam Mesaj: 9