S4 Mini Android 4.2.2 Yi Yükseltmek
-
benim sürüm 4.2.2 diiyor.
bunun yükseltmesi nasıl yapılır? telefon rootsuz . hiç anlamıyorum tel işinden ?
-
ayarlar> daha fazla >cihaz hakkında > yazılım güncelleştirme.
wi-fi ağına bağlı olman lazım ama. yoksa kotanın anasını ağlatırsın.
birde s4 lere lolipop geldi 4.2.2 den daha yüksek sürüm vardır onda. yada güncelleme bekliyordur.
edit: bu arada s4 minilere yaramaz diyen bir düşünce yapısına karşıyım. taşşaklı cihazdır. iyidir kalitedir. hızlıdır yarı yolda bırakmaz. çok tatlı kullanımı vardır. ele avuca cebe tam uygundur. samsungun alınabilecek bazı cihazlarından biridir.
zalimadam tarafından 08/Şub/15 16:05 tarihinde düzenlenmiştir -
zalimadam bunu yazdı
ayarlar> daha fazla >cihaz hakkında > yazılım güncelleştirme.
wi-fi ağına bağlı olman lazım ama. yoksa kotanın anasını ağlatırsın.
birde s4 lere lolipop geldi 4.2.2 den daha yüksek sürüm vardır onda. yada güncelleme bekliyordur.
edit: bu arada s4 minilere yaramaz diyen bir düşünce yapısına karşıyım. taşşaklı cihazdır. iyidir kalitedir. hızlıdır yarı yolda bırakmaz. çok tatlı kullanımı vardır. ele avuca cebe tam uygundur. samsungun alınabilecek bazı cihazlarından biridir.
bu ayarlar kısmına baktım da orda zaten 4.2.2 yazıyo güncelleştirme arattığımda zaten en yükseği bu güncelleştirme bulunamadı tarzıdna bir uyarı eriyor.
bundan 6 7 ay önce 4.4 s4 minilere verilmiş rusyada yayınlanmış.
türkiye için 2 hafta içinde gelicek yazmışlar aylar geçmiş ben bulamadım hala birşey
-
rusya dışında erhangi bir ülkede hala yayınlanmamış odin ile kurulum anlatmışlar.
odin nedir risklimidir root gerektirirmi?
root nedir toot yaparken göte gelirmiyim beceririmiyim yoksa bunlar bende hem muaalk
-
Umarım yarar işine hocam.
http://www.tahribat.com/Forum-S4-Mini-I9190-Root-Ve-Orjinal-4-4-2-Kitkat-Yukleme-Rehberi-199940/
-
DadasAdam bunu yazdı
Umarım yarar işine hocam.
http://www.tahribat.com/Forum-S4-Mini-I9190-Root-Ve-Orjinal-4-4-2-Kitkat-Yukleme-Rehberi-199940/
yatmak üzereydim bir bakayım dedim yazan eden varmı diye baya detaylı anlatıyorsun sanırım. telefonum rootsuz. ama garanti side bitti biticek zaten. yani root yapabilirm. eğer konunda root yoksa yarın sana yazabilirm:)
müsait olursan tabiki
-
patates bunu yazdı
rusya dışında erhangi bir ülkede hala yayınlanmamış odin ile kurulum anlatmışlar.
odin nedir risklimidir root gerektirirmi?
root nedir toot yaparken göte gelirmiyim beceririmiyim yoksa bunlar bende hem muaalk
hacı odin bir program. sen telefonun içine kuracağın andorid sürümünü indiriyorsun odin ile onu seçip usb den telefona flaşlıyorsun.
evet tehlikeli olabliyor. yarıda kesilirse brick olur. bana karılsa odinle uğraşma işten anlamıyorsan.
bekle güncellemesi gelirse yüklersin. çokta takıntı yapma.
-
zalimadam bunu yazdıpatates bunu yazdı
rusya dışında erhangi bir ülkede hala yayınlanmamış odin ile kurulum anlatmışlar.
odin nedir risklimidir root gerektirirmi?
root nedir toot yaparken göte gelirmiyim beceririmiyim yoksa bunlar bende hem muaalk
hacı odin bir program. sen telefonun içine kuracağın andorid sürümünü indiriyorsun odin ile onu seçip usb den telefona flaşlıyorsun.
evet tehlikeli olabliyor. yarıda kesilirse brick olur. bana karılsa odinle uğraşma işten anlamıyorsan.
bekle güncellemesi gelirse yüklersin. çokta takıntı yapma.
alacağım bir fitness takip bilekliği var. 4.4 de çalışıyo . o yüzden koşturuyorum:)
-
patates bunu yazdıDadasAdam bunu yazdı
Umarım yarar işine hocam.
http://www.tahribat.com/Forum-S4-Mini-I9190-Root-Ve-Orjinal-4-4-2-Kitkat-Yukleme-Rehberi-199940/
yatmak üzereydim bir bakayım dedim yazan eden varmı diye baya detaylı anlatıyorsun sanırım. telefonum rootsuz. ama garanti side bitti biticek zaten. yani root yapabilirm. eğer konunda root yoksa yarın sana yazabilirm:)
müsait olursan tabiki
Konuda her bi şey var :D İlk defa yapacaklar için anlatım yaptım zaten. İstediğin zaman pm atabilirsin sıkıntı yok hocam.
