folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Saatin Bölgesinde Windows Pencere Resmini Kullanıo



Saatin Bölgesinde Windows Pencere Resmini Kullanıo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    Adı ise Live Informations anasını satim tıklıyınca soruyu bilen klazanır bilmem com die bi site açlıo kontor fln sacmalıgı

    oyundayken oyundan atıp yeniden açıo siteyi bazen windowsliveyi kullanıp çıkıo bezende konuşma çubugunda yazı fln yazıo

    yani anlıyacağınız adware reklam virüsü ben bu p.zevengi nasıl halledebilirim :D

    not Küfür için özür ama dayanamayıp attım (yazdım) :D


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    SS koyabilirmisin?

    Tarama yaptınmı?

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

     nod la taradım 2 virüs buldu sildim ama simgesi gitmedi belki res atsam gider belki kaizer die bir uyuz şeyleri silen prog vardı onu yaptım dur bide ambvo virisü için combo fix yapam :D

    edit and büdüt : bide bu p.zevenk virus görev yöneticisi kapayı msdos açıp görev yöneticisini kapıo :D help me bu ne b.k böle

     

    http://img291.imageshack.us/my.php?image=adszhz3.png

     

    bide pc ye açtığımda bi hata verio ondan sonra bu simge fln çıkıo

    II. edit and  büdüt bu program mırc acıo :D benim pcde mirc yokki

    III. edit and büdüt bide burdaki ok a basmadan saatin oraya simge gelmio :D

    http://img131.imageshack.us/my.php?image=adszfq9.png


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    Güvenli kip de tarat bakalım. Adware bulursa sil. 

    Windows dosyalarını tarat.  Hoca bu adwarein adı yokmu? bi bulsan da ona göre bişey desek :|


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    bence format en güzel yol birkere bulaştımı bu meret 100% makinan kurtulamıyor.Onun için tavsiyem hiç uğraşma dosyalarını yedekle ve format c: + enter

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
Toplam Hit: 1653 Toplam Mesaj: 5