folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Sabit İp Alınca İnternet Gidiyor



Sabit İp Alınca İnternet Gidiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Selamın aleyküm

    İnternet cafemde 2 tane hat var 1. hattımda net var 2. hattımda yok.
    etharnet kablosuna baktım Temiz
    Modem çıkışlarına baktm temiz

    Server ip : dielim 192.168.1.4
    maks ağ geçidi Die biliyorm : 255.255.255.0
    Varsayılan ağ geçidi : 192.168.1.2 ( 2.Hat oldugu için 2 )
    dns : 8.8.8.8
    2.dns : 8.8.4.4.
    Dİğer Dnslerim : 192.168.1.2
    192.168.1.1
    208.67.220.222
    208.67.220.220
    denedim olmadı dün vardı bugun yok modemin Control Paneline Hiç Girmedim Sadece Sabahları Modemleri çekiyorum ... o kadar


    ne Yapmam Lazım Hocam Bayramada Az kaldı Ya Halletmem Lazım


    Memento Mori
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    Hocam gateway ile rotuer (modem) ipni aynı vermelisin TCP/IP ayarlarında. Yani 1. hattının bağlı olduğu modem için ip adresini 192.168.1.1 diyelim. Sen kullanıcı bilgisayarında şu ayarı yapmalısın;

    IP : 192.168.1.2

    Subnet : 255.255.255.0

    Gateway : 192.168.1.1

    DNS 1: 208.67.222.222

    DNS 2: 208.67.220.220

     

    bu ayarlarla bağlanabiliyor olman lazım. Ayrıca modem üzerinde DHCP server aktif mi? Eğer atkifse IP çakışması olabileceği için internet ve intranet erişiminde sorun yaşayabilirsin.


    İpimle kuşağım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam 2. ip ye bağlanmam gerekiyor benim 

     

    Bağlanıncada Dahadoğrusu Elle İp Girince ( İnternet Cafe Serveri ) Dns Sunucusu Yanıt Vermiyor Dio Hocam 


    Memento Mori
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    2. hatta otomatik verince internete bağlanıyo mu ya da diger bilgisayarlarla çakışma oluyo mu olmuyosa ordaki ip i al üstüne 5 ekleyerek diger bilgisayarlarına ver 


    imza
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    ????? yokmu hocammm 


    Memento Mori
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    ÇÖZDÜK....


    NAT ı kapattık Sorun çözüldü ...


    Memento Mori
Toplam Hit: 1235 Toplam Mesaj: 6