Saç Açılması
-
Beyler benim saçlarım yanlış yatmaya bağlı olarak arka tarafı bayağı bi döküldü.Nasıl oldu diceksiniz.Ben hep saçın üzerine ters yatıyordum bunuda pek önemsemiyordum saçlarım her kalktığımda yukarı kalkmıs falan oluyodu bide saclarım dayanıklı olmadıgı için o yüzden döküldü.Simdi kafamın üst kısmında bayağı bi acıklık var.Babam 45 yasında kel oldu ön taraflarda suan bişeyim yok.Bunu nasıl düzeltirim acaba : |
-
Ben Kullanıyorum Şiddetle öneriyorum her zaman her yerde de aynı şeyi öneriyorum
https://www.akcaaktar.com/mecitefendi-zeytin-sarimsak-sampuani
-
aynı şekilde ben de ters yatıyorum düz yatmak için bi kitap felan bulsak :D okusak
-
tabiki herbalife ın şampuanı +saç kremi ,)
senin gibi olmasada sadece ırsi sebeplere bağlı bir arkadaşımızın saçları 20 yaşında dökülmeye başlamıştı dökülme durdu hatta yeni saçlar çıktı
şampuanı ilk aşamada yıpranmış kurtaramayacağı saçları döküp yerine yenilerini çıkartıyo saç kremide beslenmesini sağlayarak daha kısa sürede etki ediyo
şampuan tekil kullanımda 2 ay saç kremi de yaklaşık 6 ay gidiyo düzenli kullanımda da kesin sonuç sağlanıyo
-
başlığı ilk gördüğüm zaman başörtüsü tartışması var zannettim :D
-
Benim şaçlarımda çok şekilsiz duruyor. Yani belli bir şekli yok... İyi bir şekil alması için ne yapabilirim...?
-
geçenlerde bu saç muhabbetine cildiyeye gittim. doc. minoxil verdi. baya etkili bişeymiş bende yeni kullanmaya başladım ama kullananlar filan memnun baya.
