folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Saç Açılması



Saç Açılması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Beyler benim saçlarım yanlış yatmaya bağlı olarak arka tarafı bayağı bi döküldü.Nasıl oldu diceksiniz.Ben hep saçın üzerine ters yatıyordum bunuda pek önemsemiyordum saçlarım her kalktığımda yukarı kalkmıs falan oluyodu bide saclarım dayanıklı olmadıgı için o yüzden döküldü.Simdi kafamın üst kısmında bayağı bi acıklık var.Babam 45 yasında kel oldu ön taraflarda suan bişeyim yok.Bunu nasıl düzeltirim acaba : |

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Ben Kullanıyorum Şiddetle öneriyorum her zaman her yerde de aynı şeyi öneriyorum

     

    https://www.akcaaktar.com/mecitefendi-zeytin-sarimsak-sampuani


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    aynı şekilde ben de ters yatıyorum düz yatmak için bi kitap felan bulsak :D okusak

     


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    tabiki herbalife ın şampuanı +saç kremi ,)

    senin gibi olmasada  sadece ırsi sebeplere bağlı bir arkadaşımızın saçları 20 yaşında dökülmeye başlamıştı dökülme durdu hatta yeni saçlar çıktı

    şampuanı ilk aşamada yıpranmış kurtaramayacağı saçları döküp yerine yenilerini çıkartıyo saç kremide beslenmesini sağlayarak daha kısa sürede etki ediyo

    şampuan tekil kullanımda 2 ay saç kremi de yaklaşık 6 ay gidiyo düzenli kullanımda da kesin sonuç sağlanıyo


    dewdim dewrildim geldim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flickR
    flickR's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek

    başlığı ilk gördüğüm zaman başörtüsü tartışması var zannettim :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Benim şaçlarımda çok şekilsiz duruyor. Yani belli bir şekli yok... İyi bir şekil alması için ne yapabilirim...?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    geçenlerde bu saç muhabbetine cildiyeye gittim. doc. minoxil verdi. baya etkili bişeymiş bende yeni kullanmaya başladım ama kullananlar filan memnun baya.

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 1178 Toplam Mesaj: 7