Sağlam Bi Trojen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek
    arkadaşlar bana bi trojen lazm ama prorat falan benm işimi görmedi.bana önerebileceğiniz program warmı.yapmak istediğim tek olay. karşıdaki pc'nin bilgileriinin  bana mail olarak gelmesi şifresi,ve keylogları vb... yardımcı olursanız sevinirim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    bulursan bizede versene. ayrıca trojen deil trojan nerden cıktı
    bu trojen yaw biri acıklasın.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    hocam eğer gerçekten iyi bir trojan istiyorsan kendin yazabilirsin.Arayacağına kendin yapmak için birşeyler öğren a.q. Herkes böyle yaparsaa ooooo

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azeri
    azeri's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    VatosAjani Denedinmi?


    Sayqilarimla...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desert-Tiger
    Desert-Tiger's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ertan bunu yazdı:


    hocam eğer gerçekten iyi bir trojan istiyorsan kendin yazabilirsin.Arayacağına kendin yapmak için birşeyler öğren a.q. Herkes böyle yaparsaa ooooo


    haji saçmalama ya herkes trojan yazabilirmi a.k . Madem o kadar kolay yaz bitanede bizimde dualarizi kazanirsin ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Desert-Tiger bunu yazdı:


    haji saçmalama ya herkes trojan yazabilirmi a.k . Madem o kadar kolay yaz bitanede bizimde dualarizi kazanirsin ;)


    hocam benim yazmadığımı nerden biliyorsun.İnşallah bitince göreceksin. Beleşçi yaşamaktan iyidir.Herkes yazmasın ama uğraşsın.Armut piş ağzıma düş.Bu ne a.q. Herkse öyle yapsarsaa

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    harbi ha o ne trojen çingen gibi ak :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Desert-Tiger bunu yazdı:



    haji saçmalama ya herkes trojan yazabilirmi a.k . Madem o kadar kolay yaz bitanede bizimde dualarizi kazanirsin ;)


    hocam benim yazmadığımı nerden biliyorsun.İnşallah bitince göreceksin. Beleşçi yaşamaktan iyidir.Herkes yazmasın ama uğraşsın.Armut piş ağzıma düş.Bu ne a.q. Herkse öyle yapsarsaa

    -----------------------------
    Öle diyorsan öğret herkese de  kimse beleş yaşamasın

Toplam Hit: 2960 Toplam Mesaj: 8