Sağlık Raporu Hakkında Soru
-
Merhaba 1 haftalık raporum var hastanaden.
Sigorta onaylamış ama işyeri göremiyormuş.
Raporu alan hasta bu raporu nasıl görüntüler yada görüntüleyebiliyor mu ?
Yada iş yeri bu raporu nasıl görüntüler ?
Ben burdan giriş yaptığımda https://esgm.sgk.gov.tr/Esgm/ görüntüleyemiyorum.
Sanırım işveren görüntülüyor bu raporu.
Bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim.
-
işyeri nası görüntülüyor
sen raporu götürürsün işyerineoda aldığın raporu girer ssk na ve raporlu felan gibisinden
-
hocam biliyorumda, hastane rapor vermemiş yeni bi sisteme geçilmiş, hastananenin direk elden rapor vermesi yasakmıs anca devlet hastaneleri veriyo özel vermiyor yani,
şimdi işveren diyoki ben nerden bakcam rapora, biz bakıyoruz esgm ye yok.Ama hastanede doktor burda rapor var diyor. uyuz oldum iyice.
-
Ah şu raporlar. Onceden kağıda yazilirdi raporlar. Şimdi online sisteme gecti. Doktor raporu yazdıktan sonra Medula sistemine kaydedecek. Sonra bashekimlik onaylayacak. Daha sonra da işyeri onaylayacak. Bildiğim kadarıyla isyerlerinde bu isi muhasebe departmani takip ediyor. Onlarda onaylayinca sosyal güvenlik kurumunun ekranina düşecek.
