Sagtik/Yeni Menu Sorunu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

     

    bu menuye nasil notepad eklerim :) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    başlat - çalıştıra regedit yaz sonra ;

    HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\Shell bolumune gelin.
    Shell uzerine tiklayin.
    Edit Menusune gidin, New * Key komutunu calistirin.
    Bu anahtara altmenude kullanmak istediginiz komutun ismini verin (ornegin notepad çalıştırmak için NOTEPAD)
    Edit Menusune gidin, New * Key komutunu calistirin.
    Bu anahtara command ismini verin
    Command uzerine tiklayin. Sag taraftaki bos alanda Default yazdigini goreceksiniz. Bunun uzerine cift tiklayin ve komutun calistiracagi programi tam yolu ile girin (ornegin: C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE).
    Registry editorunu kapatin.

    c/p

    genede yapamazsan yardımcı olurum..

    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    eski bi konu ama buda senin işine gelebilir :)

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=60508

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

     

    aynen yaptim , bi reset attim explorer hatasi verdi pc ve menuye notepad eklenmedi :( 

Toplam Hit: 789 Toplam Mesaj: 4