Sagtik/Yeni Menu Sorunu?
-

bu menuye nasil notepad eklerim :)
-
başlat - çalıştıra regedit yaz sonra ;
HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\Shell bolumune gelin.
Shell uzerine tiklayin.
Edit Menusune gidin, New * Key komutunu calistirin.
Bu anahtara altmenude kullanmak istediginiz komutun ismini verin (ornegin notepad çalıştırmak için NOTEPAD)
Edit Menusune gidin, New * Key komutunu calistirin.
Bu anahtara command ismini verin
Command uzerine tiklayin. Sag taraftaki bos alanda Default yazdigini goreceksiniz. Bunun uzerine cift tiklayin ve komutun calistiracagi programi tam yolu ile girin (ornegin: C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE).
Registry editorunu kapatin.
c/p
genede yapamazsan yardımcı olurum.. -
eski bi konu ama buda senin işine gelebilir :)
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=60508
-

aynen yaptim , bi reset attim explorer hatasi verdi pc ve menuye notepad eklenmedi :(
Toplam Hit: 789 Toplam Mesaj: 4
