Sahibi Bile Hacklendiyse...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    Özel bilgileri çok güvenli bir şekilde koruduğunu iddia eden Facebook'ta Zuckerberg şoku!

    Facebook bugün sabah erken saatlerde yaşanan skandal boyutunda bir olayla çalkalanıyor.
    Facebook'un kurucusu Mark Zuckerberg'in Facebook'taki resmi fan sayfası hacklendi.

    Fan sayfasına Mark Zuckerberg'in ağzından "Haydi hack işlemi başlasın: Facebook eğer paraya ihtiyaç duyuyorsa, bankaya gitmek yerine neden kullanıcılarına sosyal bir yolla Facebook'a yatırım yapma fırsatı vermiyor. Nobel ödüllü Muhammed Yunus'un bahsettiği gibi neden Facebook'u sosyal bir işletme şekline çevirmiyor? Siz ne diyorsunuz? (#hackercup2011) mesajını gönderdi. Mesaja 'Facebook Hacker Cup' yani isimli bir resim de eklendi.

    Fan sayfası hemen kapatılarak mesaj silinse de Techcrunch isimli internet sitesi tarafından çoktan fotoğraflanmıştı.
    En ilginci ise fan sayfasında Zuckerberg'in ağzından yayımlanan bu mesajın 1803 üye tarafından beğenilmiş olması ve altına da üyeler tarafından 403 yorum yazılmış olmasıydı.

    Facebook her fırsatta üyelerine kişisel bilgilerinin en iyi şekilde korunduğu mesajını veriyor, buna rağmen eleştirilmekten kurtulamıyordu.
    The Guardian'ın bile sayfalarına taşıdığı olayın ardından Facebook hiçbir açıklama yapmadı.

    http://www2.yazete.com/pics/news/260120111918211249812_2.jpg


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    ben dedim ona doğum tarihini yapma diye ama dinlemiyo abi nabayım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    En ilginci ise fan sayfasında Zuckerberg'in ağzından yayımlanan bu mesajın 1803 üye tarafından beğenilmiş olması ve altına da üyeler tarafından 403 yorum yazılmış olmasıydı.

    sıçtım sifonu çekmedim yazsa onuda okumadan beğenip hayran olacak insanlar var bu ne ki


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    En ilginci ise fan sayfasında Zuckerberg'in ağzından yayımlanan bu mesajın 1803 üye tarafından beğenilmiş olması ve altına da üyeler tarafından 403 yorum yazılmış olmasıydı.

    sıçtım sifonu çekmedim yazsa onuda okumadan beğenip hayran olacak insanlar var bu ne ki


    -----------------------------
    hacı tek akıllı abdullahazad mı :D o da script yazmış naparsan yap hemen beğeniyor :D


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    En ilginci ise fan sayfasında Zuckerberg'in ağzından yayımlanan bu mesajın 1803 üye tarafından beğenilmiş olması ve altına da üyeler tarafından 403 yorum yazılmış olmasıydı.

    sıçtım sifonu çekmedim yazsa onuda okumadan beğenip hayran olacak insanlar var bu ne ki


    -----------------------------
    hacı tek akıllı abdullahazad mı :D o da script yazmış naparsan yap hemen beğeniyor :D


    -----------------------------

    ahahahahahahaha


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    kapatın rahatlayın a.q :P


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek



    impossible is nothing,,,


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutrakan_d
    tutrakan_d's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2011
    Erkek

    reklam desem reklam değil, komik trajik bilmemne bi olay

Toplam Hit: 1659 Toplam Mesaj: 8