Sahte Ati 9600 256 M Pro

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar ne yaptım ne ediysem driver ı yükleyemedim sonra atinin bu sürümünün sahtesinin zamanında piyasa da satıldığını ögrendim..

     

    Driver ı yüklerken karşılaştığım hatta : 

     

    http://img206.imageshack.us/img206/4641/adszes0.jpg

     



    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    hocam sen doğru driverı yuklediğine yüzde yüz emin misin ? çakma anakart ta naısl oluyomuş driveri yuklenemdikten sonra kım satbılır o anakartı ? Peynir ekmek değil ki bakkalda satılsın..

    Bence sen yanlış driveri yuklemeye çalışmışsın.Gördüğüm kadarıyla sistemin vista (modifiye çekmemişsen yada modifiyeli xplerden kurulmamışsa) işletim sistemin kaç bitlik ? 64 bite 32 lik driver kurmaya calısıyor olmayasın ?

    Troubles'll come & they'll pass
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    Hoca Başlık ATİ 9600 dikkatini çekmedi galiba ekran kartı anakart degil cin malı modifiyeli xp normal xp vista bütün sürücüleri denedim güncel eski hepsinde aynı hata

    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    sahtesini nasıl yapacaklar abi ya o entegrelerin aynısını yapabilmek az göt ister :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------
    sahtesini nasıl yapacaklar abi ya o entegrelerin aynısını yapabilmek az göt ister :D
    -----------------------------
    bencede..ama yapılsa genel bi açıklama yada seri numarasından doğrulama gibi sistem olurdu bu kadar basit bi açıklamayla geçiştirmezdi ati..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Driver ı  ATİ nin Resmi Sitesinden İndirdim Link

     

    http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp

     

     Bu da normal xp de ki görüntüsü 

     

     http://img509.imageshack.us/img509/4974/29964617ja7.jpg


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
Toplam Hit: 1900 Toplam Mesaj: 6