Sail Simulator - Yelkenli Simülatörü
-
Sail Simulator 5 ve Sail Simulatorun 2010 isimli oyunu kendi sitesinin tavsiye ettiği tüm sitelerden indirip tek tek denedim ama bir türlü kurulum başlamıyor.
Çift tık yapıp açmaya kalktığımda erişim engellendi diyor. Uyumluluk modlarını XP SP2 den başlayıp yukarı doğru taradım hiç biri ile açamadım. Benim pc de Win7 kurulu.Aranızda bu güzel oyunu kuran oyanayan veya benimle aynı sorunu yaşayıp çözüm bulabilmiş biri var mı ? Veya yardımcı olabilcek bir mürid?
-
en kısa yoldan yönetici olarak çalıştır desene hacı =/
-
TheKorsans bunu yazdı
en kısa yoldan yönetici olarak çalıştır desene hacı =/
ilk öyle denedim zaten ne yazık ki açmadı..
-
çok sıkıcı gözüktü.bu oyunu nie bu kadar oynamak istedin hocam ?
-
Bende çalıştı hocam win7 32 bit.
-
Ekerci bunu yazdı
çok sıkıcı gözüktü.bu oyunu nie bu kadar oynamak istedin hocam ?
Herkesin ilgi alanı farklıdır.. Bende denizi ve denizciliği çok seviyorum.. Yelken Simülatörü ile bi nebze olsun çok sevdiğim denizde sanalda olsa yelkenlilerle gezinmeme izin veriyor. Bire bir rüzgar dalga hava şartları güç vs simüle ediyor. Yani gerçek hayatta da uygulanabilcek becerilerin kazanılmasında faydalı olabilir diye düşünüyorum.
-
BeyinAdam bunu yazdı
Bende çalıştı hocam win7 32 bit.
Benim de Win7 32 Bit Ultimate SP1 , Intel Core i3 CPU M370 @ 2.40Hz, 4 GB Ram, ATI Mobility Readon HD 5000 Series..
Özellikler de fena değil sistem gereksinimlerine göre kaldırması gerekir sanırım...
-
TR-SCOPJE bunu yazdıBeyinAdam bunu yazdı
Bende çalıştı hocam win7 32 bit.
Benim de Win7 32 Bit Ultimate SP1 , Intel Core i3 CPU M370 @ 2.40Hz, 4 GB Ram, ATI Mobility Readon HD 5000 Series..
Özellikler de fena değil sistem gereksinimlerine göre kaldırması gerekir sanırım...
Benim pcden bir tık önde bile çok rahat çalıştırması lazım, Sail Simulator 5 i indirdim gamershellden trial sürümünü, belki farklı yerden indirdiysen setupu zarar görmüş olabilir. Olmadı torrentten çek diycem ama antivirüsle alakalı bir durum gibi geldi veya ne olmuşsa hdd yazmaya karşı korumaya almış kendini. Belki de setupun içindeki herhangi bir dosyayı zararlı mı algıladı antivirüsün. Hiç bilemedim şimdi hocam...
