folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Sail Simulator - Yelkenli Simülatörü



Sail Simulator - Yelkenli Simülatörü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR-SCOPJE
    TR-SCOPJE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2012
    Erkek

    Sail Simulator 5 ve Sail Simulatorun 2010 isimli oyunu kendi sitesinin tavsiye ettiği tüm sitelerden indirip tek tek denedim ama bir türlü kurulum başlamıyor.


    Çift tık yapıp açmaya kalktığımda erişim engellendi diyor. Uyumluluk modlarını XP SP2 den başlayıp yukarı doğru taradım hiç biri ile açamadım. Benim pc de Win7 kurulu.

    Aranızda bu güzel oyunu kuran oyanayan veya benimle aynı sorunu yaşayıp çözüm bulabilmiş biri var mı ? Veya yardımcı olabilcek bir mürid?

    http://vimeo.com/7536902


    Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    en kısa yoldan yönetici olarak çalıştır desene hacı =/


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR-SCOPJE
    TR-SCOPJE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2012
    Erkek
    TheKorsans bunu yazdı

    en kısa yoldan yönetici olarak çalıştır desene hacı =/

    ilk öyle denedim zaten ne yazık ki açmadı..


    Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    çok sıkıcı gözüktü.bu oyunu nie bu kadar oynamak istedin hocam ?


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Bende çalıştı hocam win7 32 bit. 


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR-SCOPJE
    TR-SCOPJE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2012
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı

    çok sıkıcı gözüktü.bu oyunu nie bu kadar oynamak istedin hocam ?

    Herkesin ilgi alanı farklıdır.. Bende denizi ve denizciliği çok seviyorum.. Yelken Simülatörü ile bi nebze olsun çok sevdiğim denizde sanalda olsa yelkenlilerle gezinmeme izin veriyor. Bire bir rüzgar dalga hava şartları güç vs simüle ediyor. Yani gerçek hayatta da uygulanabilcek becerilerin kazanılmasında faydalı olabilir diye düşünüyorum.


    Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR-SCOPJE
    TR-SCOPJE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2012
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı

    Bende çalıştı hocam win7 32 bit. 

    Benim de Win7 32 Bit Ultimate SP1 , Intel Core i3 CPU M370 @ 2.40Hz, 4 GB Ram, ATI Mobility Readon HD 5000 Series..

    Özellikler de fena değil sistem gereksinimlerine göre kaldırması gerekir sanırım...


    Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    TR-SCOPJE bunu yazdı
    BeyinAdam bunu yazdı

    Bende çalıştı hocam win7 32 bit. 

    Benim de Win7 32 Bit Ultimate SP1 , Intel Core i3 CPU M370 @ 2.40Hz, 4 GB Ram, ATI Mobility Readon HD 5000 Series..

    Özellikler de fena değil sistem gereksinimlerine göre kaldırması gerekir sanırım...

    Benim pcden bir tık önde bile çok rahat çalıştırması lazım, Sail Simulator 5 i indirdim gamershellden trial sürümünü, belki farklı yerden indirdiysen setupu zarar görmüş olabilir. Olmadı torrentten çek diycem ama antivirüsle alakalı bir durum gibi geldi veya ne olmuşsa hdd yazmaya karşı korumaya almış kendini. Belki de setupun içindeki herhangi bir dosyayı zararlı mı algıladı antivirüsün. Hiç bilemedim şimdi hocam...


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
Toplam Hit: 1107 Toplam Mesaj: 8