folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Sakarya Üniversitesi Robot Yarışması



Sakarya Üniversitesi Robot Yarışması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Evet mürid(e)ler, Sakarya Üniversitesi Robot Topluluğu olarak 3. Ulusal Robot Yarışmamızı düzenliyoruz, 30 Nisan-1 Mayıs tarihlerinde Sakarya Üniversitesi Esentepe kampüsünde yapılacak yarışmaya hepiniz davetlisiniz, özellikle yakın şehirlerde yaşayanları beklerim, gelince bulun beni  :D ayrıntılı bilgi için www.saurobot.org , saygılar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    O değilde sau'nun güneş arabası saguar tam bir kral yav.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    up

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habitrail
    habitrail's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    O değilde sau'nun güneş arabası saguar tam bir kral yav.


    -----------------------------

    o arabada var bi çakallıkta hadi hayırlısı:D


    Düşünmeden öğrenmek vakit kaybıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    up


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    habitrail bunu yazdı:
    -----------------------------

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    O değilde sau'nun güneş arabası saguar tam bir kral yav.


    -----------------------------

     

    o arabada var bi çakallıkta hadi hayırlısı:D


    -----------------------------

     

    ne çakallığı hoca , adamlar çalışıyor :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    büyük yarışmaya az kaldı :D


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
Toplam Hit: 991 Toplam Mesaj: 7