Sakın Buradan Vpn Almayın.
-
Müridler buradan vpn hizmeti almıştım. Almadan özellikle port sorunu olup olmadığını sordum. Yok hepsi açık falan dediler.
Bende aldım. Bi baktım portların alayı kapalı,ne yaptıysamda sorun çözülmedi.
Canlı destekleri vardı oraya yazdım saçma salak cevaplar verdi adam,tamam ilgilenicem tarzı falan geçiştirdi.
Support'a ticket atın falan dedi. Attım 12 gündür cevap yok ordan!
Bugün tekrar canlı desteğe yazdım böyle böyle 12 gündür cevap gelmiyo falan. Adam papağan gibi aynı şeyi söyleyip duruyo support'a ticket atın. A.q embesili attık diyoruzya. Aynı şeyi 30 kere yazdım zaten attım falan diye.
Kısaca hizmeti rezalet. Hız yerlerde sürünüyo,port açık diyorlar değil. Teknik destektekiler tam bir mal. Konuşunca daha bir sinir oluyor insan aynı cümleleri kurup duruyorlar.
https://www.vpntunnel.se/
Sakın ola buradan vpn almayın. -
:D nerenin hizmetini alıcan ? şimdi log tutmayan sağlam biryer olsa iyi olacak
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------:D nerenin hizmetini alıcan ? şimdi log tutmayan sağlam biryer olsa iyi olacak
-----------------------------blackshades'ten almayı düşünüyorum.
adam zaten ratçı,dolayısıyla port sorunu çıkarmaz. log tutmadığınıda söylüyor(ki adamın yaptığı herşey illegal zaten log tutmuyordur :D)
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------:D nerenin hizmetini alıcan ? şimdi log tutmayan sağlam biryer olsa iyi olacak
-----------------------------blackshades'ten almayı düşünüyorum.
adam zaten ratçı,dolayısıyla port sorunu çıkarmaz. log tutmadığınıda söylüyor(ki adamın yaptığı herşey illegal zaten log tutmuyordur :D)
-----------------------------he keşke ilkten oradan alsaydın lokasyonu nere blackshadesin sattıgı vpn nin
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------:D nerenin hizmetini alıcan ? şimdi log tutmayan sağlam biryer olsa iyi olacak
-----------------------------blackshades'ten almayı düşünüyorum.
adam zaten ratçı,dolayısıyla port sorunu çıkarmaz. log tutmadığınıda söylüyor(ki adamın yaptığı herşey illegal zaten log tutmuyordur :D)
-----------------------------he keşke ilkten oradan alsaydın lokasyonu nere blackshadesin sattıgı vpn nin
-----------------------------http://bshades.eu/products.php
rusya yazıyor.
-
he iyi bende oradan alırım lazım olursa :D
