Sambapos Otomasyonunu Kullanan Varmı
-
Arkadaşlar bu otomosyonu kullanan varmı memnunmu elterminallerinde felan düzgün çalışıyormu
-
pazartesi günü combopc gelecek ve deneyeceğim:)
mycity tecrüben var mı bu konuda?
-
rappermcs bunu yazdı
pazartesi günü combopc gelecek ve deneyeceğim:)
mycity tecrüben var mı bu konuda?
1 kere olmuştu :D çok fazla yok
Mycity tarafından 02/Mar/13 00:14 tarihinde düzenlenmiştir -
nasıl kullanışlı mı bari ben bi test yapıp direk satış işine girmeyi planlıyorum.
-
rappermcs bunu yazdı
nasıl kullanışlı mı bari ben bi test yapıp direk satış işine girmeyi planlıyorum.
bu programı hiç kullanmadım hocam o yüzden bilmiyorum pek bunu zaten ondan soruyorum
-
Yokmu konu hakkında bilgisi olan
-
logo tiger plus el terminallerini kullandım. ve şirkette kullandırttım. 10 numaraydı. hiç bir problemle karşılaşmadık. ben şirketen ayrıldım ama onlar hala memnuniyetle kullanıyorlar.
-
bunu yazan heriflerden birini seminerde dinlemiştim projeden felanda bahsetmişti, sanırım şu anda 3 veya 4 basamaklı sayı kadar işletme tarafından kullanılıyor demişti ki sayıyı tam hatırlamıyorum, eğer öyleyse sağlamdır diye umuyorum.
-
arkadaşlar ben Turizmciydim ve 13 sene bu servisde çalıştım. Haliyle bu terminallerle çalıştım ve inan ücret verip alabileceğiniz programlarda bile sorunlar ortaya çıkıyor. Bunu kullanmadım fakat kendi bilgisayarımda kurup ufak tefek denemeler yaptım ve özelliklerine bakınca sorunsuz bir siteme benziyor ve açık kaynak olması en güzel yönü.
