Samsung D900 Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba ben yeni üyeyim.

    şimdi sorunuma gelelim

    samsung d900 1hafta önce aldım ve mükemmel bir telefon fakat d900ün java oyunları çok olmasına ragmen çogu demo ve ben d900'e bilgisayardan nasıl oyun atarım onu öğrenmek istiyorum  bilen varmı?

    şimdiden teşekkürler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    blüütütle atabilirsin :D bluetooth ile bağlantı kurup java oyunları atabiliyorsun sanırım.

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    daim h.g  ii etmsssın hayırlı ugurlu olsun ama hefesın kacacak biraz bende  4 ay önce filan aldım  teli ama  Kapakda sorunv ar zor acılıp  kapanıor mumkun oldugunca direk yes tusuna basarak konusmaya defam et :)  bende telefonla bırlıkte gelecen pc sutıdou mu ne bişey vardi o ingilicve yenilerde türkçemi cd ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    evet cd türkçe hatta kutudan 1gb hafıza kartıda çıktı aslında şanskıydım ama kapak içime dert oldu benşmde bi takılma oluyo az açmaya çalısıyorum kapagı bakalım dayancakmı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    evet cd türkçe hatta kutudan 1gb hafıza kartıda çıktı aslında şanskıydım ama kapak içime dert oldu benşmde bi takılma oluyo az açmaya çalısıyorum kapagı bakalım dayancakmı

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet cd türkçe hatta kutudan 1gb hafıza kartıda çıktı aslında şanskıydım ama kapak içime dert oldu benşmde bi takılma oluyo az açmaya çalısıyorum kapagı bakalım dayancakmı


    -----------------------------
    prgm upload edermısın bana cok açil hocam beaa :( Kaç MB edebilirmisin?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    garantex die bi olay var onu tavsiye ederim. adamlar butun herseyi karsılıor. bi nevi sigorta yane.. calınsa bile sana tel alıp verio adamlar.. sorun cıkmasını sitemioanıs bence bunu yaptırın.. ben nokia aldıgımda yaptırmıstım... calındı telefon polis raporu ile basvurdugumda para iade ettiler ve simdi samsung aldım bunuda yaptırdım garanti....

     

    oyun atma işine gelince mavidiş ile yapabilirsin :D ama sana tavsiyem telefonu telefon gibi kullan bosuna yorma :d


    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
Toplam Hit: 1128 Toplam Mesaj: 7