Samsung Laptop Ekran Kartlarını Ayırma
-

Durum böyle beyler bunlardan sadece Amd olanı kullanmak istiyorum.Bu ekran kartı perfonmans olarak nasıldır ? Birisi bana teamwiever üzerinden yardımcı olabilir mi ? -
İntelinki yerleşik ekran kartı. Yüksek performans durumunda otomatik olarak harici AMD ye geçiyor olması lazım. Neden sürekli AMD yi kullanmak istiyorsun?
-
HorbaDor bunu yazdı
İntelinki yerleşik ekran kartı. Yüksek performans durumunda otomatik olarak harici AMD ye geçiyor olması lazım. Neden sürekli AMD yi kullanmak istiyorsun?
Peki bu kart ile Gta 4 ve Crysis serisinde bi sorun yaşar mıyım ? -
benim laptop ın aynısı sanırım.
full çözünürlükte kasma yapıyormuş bende denemedim henüz.
-
HorbaDor bunu yazdı
İntelinki yerleşik ekran kartı. Yüksek performans durumunda otomatik olarak harici AMD ye geçiyor olması lazım. Neden sürekli AMD yi kullanmak istiyorsun?
Yok geçmiyor.Birisi bana teamwiewer üzerinde yardım edebilir mi ?
Edit : Sorunu hallettim.İntel'in kendi driverini silince düzeldi.
mkyb tarafından 03/Haz/13 21:18 tarihinde düzenlenmiştir
