folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Samsung Star Dokunmatik Sorunu?



Samsung Star Dokunmatik Sorunu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar 6 7 aylık bir telefon. dah aöncedende aynısını kullandım hiç sorun yaşamamıştım.

     

    şimdi yaşadığım sorun ise şu 

    mesela ben satırlardan alt satıra dokunuyorum o üst satırı işaretliyo filan yani bir kayma problemi var gibi fakat belli bölgede değil belli başlı dokunma hareketlerini çok farklı algılıyo.

     

    dokunmada sorun var kısacası.

     

    varmı daha önce aynı sorunu yaşayan?

     

    garantisi devam ediyo yollucam fakat ben şimdi izmire gidice 2 haftaya sonrada 1 ay yokum filan yani versem 1 aydan önce gelmicek telefon filan bir süre daha idare edicem . fakat bazen iyice sabıtıyo menü ye giremiyorum dokunmayı o bölgede hiç algılamıyo kullanamaz durumada düşürdüğü oluyo..

     

    bu arada su ile temasıda olamdı düşmedide?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkdaşlar 6 7 aylık bir telefon. dah aöncedende aynısını kullandım hiç sorun yaşamamıştım.

     

    şimdi yaşadığım sorun ise şu 

    mesela ben satırlardan alt satıra dokunuyorum o üst satırı işaretliyo filan yani bir kayma problemi var gibi fakat belli bölgede değil belli başlı dokunma hareketlerini çok farklı algılıyo.

     

    dokunmada sorun var kısacası.

     

    varmı daha önce aynı sorunu yaşayan?

     

    garantisi devam ediyo yollucam fakat ben şimdi izmire gidice 2 haftaya sonrada 1 ay yokum filan yani versem 1 aydan önce gelmicek telefon filan bir süre daha idare edicem . fakat bazen iyice sabıtıyo menü ye giremiyorum dokunmayı o bölgede hiç algılamıyo kullanamaz durumada düşürdüğü oluyo..

     

    bu arada su ile temasıda olamdı düşmedide?


    -----------------------------

    hocam dokunmatik kalibrasyonunu yeniden yapmayı denediniz mi ?
    bölgesel olduğu için bellirli kısımlarda yaşanabilir.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    aynı sorunu bende yaşadım 7 ay önce satır kayıyordu ,40 tl ye ekranı değiştirdiler düzeldi ,garantin varsa garantiye ver hocam yapsınlar.


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Demodor bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynı sorunu bende yaşadım 7 ay önce satır kayıyordu ,40 tl ye ekranı değiştirdiler düzeldi ,garantin varsa garantiye ver hocam yapsınlar.


    -----------------------------

    eywallah hocam. 

     bu arada evet kalibrasyon olayını halletim ama geçmiyo sorun

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    hocam kalibrasyonu mümkünse kürdanla yapmayı dene daha iyi oluyo.benim omnia litenin 2 ayda bir ekran kayar yanlış basar bu yöntemle normale dönüyo..

     


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    kalibrasyonunu yaparken biraz alta üste filan basmayı dene, sıkıntılı oldugu yöne doğru yani.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    bendede var aynı telefon ama o sorunu tam anlamıs degılım :o acaba bendede varmıdır len  :o 1 aylık tel benımkıde star wifi  :o


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    yoktur sende.

     

     

    dostum yok dönem dönem yapıyo sorunu.

     

    yani basıcağı zaman bastırtıyo kimi zamanda olmuyo. araştırdım netten ön sık rastlanmış bu soruna öndeki camı boardı değiştiriyoalrmış sorun olmuyomuş garantisi var yollucam bende

Toplam Hit: 4059 Toplam Mesaj: 8