Samsung Star Dokunmatik Sorunu?
-
arkdaşlar 6 7 aylık bir telefon. dah aöncedende aynısını kullandım hiç sorun yaşamamıştım.
şimdi yaşadığım sorun ise şu
mesela ben satırlardan alt satıra dokunuyorum o üst satırı işaretliyo filan yani bir kayma problemi var gibi fakat belli bölgede değil belli başlı dokunma hareketlerini çok farklı algılıyo.
dokunmada sorun var kısacası.
varmı daha önce aynı sorunu yaşayan?
garantisi devam ediyo yollucam fakat ben şimdi izmire gidice 2 haftaya sonrada 1 ay yokum filan yani versem 1 aydan önce gelmicek telefon filan bir süre daha idare edicem . fakat bazen iyice sabıtıyo menü ye giremiyorum dokunmayı o bölgede hiç algılamıyo kullanamaz durumada düşürdüğü oluyo..
bu arada su ile temasıda olamdı düşmedide?
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
arkdaşlar 6 7 aylık bir telefon. dah aöncedende aynısını kullandım hiç sorun yaşamamıştım.
şimdi yaşadığım sorun ise şu
mesela ben satırlardan alt satıra dokunuyorum o üst satırı işaretliyo filan yani bir kayma problemi var gibi fakat belli bölgede değil belli başlı dokunma hareketlerini çok farklı algılıyo.
dokunmada sorun var kısacası.
varmı daha önce aynı sorunu yaşayan?
garantisi devam ediyo yollucam fakat ben şimdi izmire gidice 2 haftaya sonrada 1 ay yokum filan yani versem 1 aydan önce gelmicek telefon filan bir süre daha idare edicem . fakat bazen iyice sabıtıyo menü ye giremiyorum dokunmayı o bölgede hiç algılamıyo kullanamaz durumada düşürdüğü oluyo..
bu arada su ile temasıda olamdı düşmedide?
-----------------------------hocam dokunmatik kalibrasyonunu yeniden yapmayı denediniz mi ?
bölgesel olduğu için bellirli kısımlarda yaşanabilir. -
aynı sorunu bende yaşadım 7 ay önce satır kayıyordu ,40 tl ye ekranı değiştirdiler düzeldi ,garantin varsa garantiye ver hocam yapsınlar.
-
Demodor bunu yazdı:
-----------------------------
aynı sorunu bende yaşadım 7 ay önce satır kayıyordu ,40 tl ye ekranı değiştirdiler düzeldi ,garantin varsa garantiye ver hocam yapsınlar.
-----------------------------eywallah hocam.
bu arada evet kalibrasyon olayını halletim ama geçmiyo sorun
-
hocam kalibrasyonu mümkünse kürdanla yapmayı dene daha iyi oluyo.benim omnia litenin 2 ayda bir ekran kayar yanlış basar bu yöntemle normale dönüyo..
-
kalibrasyonunu yaparken biraz alta üste filan basmayı dene, sıkıntılı oldugu yöne doğru yani.
-
bendede var aynı telefon ama o sorunu tam anlamıs degılım :o acaba bendede varmıdır len :o 1 aylık tel benımkıde star wifi :o
-
yoktur sende.
dostum yok dönem dönem yapıyo sorunu.
yani basıcağı zaman bastırtıyo kimi zamanda olmuyo. araştırdım netten ön sık rastlanmış bu soruna öndeki camı boardı değiştiriyoalrmış sorun olmuyomuş garantisi var yollucam bende
