folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder Samsung Wave Social Hub Premium Kurulumu



Samsung Wave Social Hub Premium Kurulumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    En büyük sorunumu çözmüşbulunuyorum aynı sorundan yakınan varsa çok işine yarayacaktır 

     

    Telefonumuzdaki IM eski sürüm oldugundan dolayı çevrim için messengerlara baglanamıyoruz (MSN GTALK vb)

     

    aşağıda anlattıgım gibi yaparsanız (bizzat denedim %100 sorunsuz çalışıyor Türkçe ) hepsine sorunsuz olarak ulaşabileceksiniz.

     

    1. Yeni versiyonu indirin ve zip den çıkartın 

     

    http://hotfile.com/dl/70388579/e13d797/WaveHub.zip.html

     

    2.Tercihinize göre Büyük Küçük veya Orta ölçekli sürümü kurun (Normal yani Orta öneririm diğerleri aşırı büyük ve küçük)

     

    3.Kurmak istediğiniz sürümün Jar ve Jad dosyalarını Telefonunuzu yıgın bellek olarak bağlayıp diğerler klasörüne atın

     

    4.Telefonunuzdan diğerlere gelerek "jad" uzantılı dosyayı açın (jar uzantılıyı kurarsanız sanal klavye sürekli açık kalır ve görüntüyü bozar)

     

    5.Güncellemeye devam edin ve kurulumu tamamlayın 

     

    6.Yenibir hesap oluşturun veya vaar olan hesabınız ile giriş yapın (kullanıcı adınız email adresinizdir )

     

    7. Sağ alttaki + butonundan istediğiniz servisi ekleyebilir acont unuzu girerek keyfinizce kullanabilirsiniz baglantı hatası almamak için

    kullanıcı adı ve şifrenizi doğru yazdığınızdan emin olup her zaman internete bağlanmasına izin verin yoksa sunucuya ulaşılamadı hatası verecektir. 

     

    Kurulumdan Resimler (sırasıyla)


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    hocam s5230 buna dahilmi? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam s5230 buna dahilmi? 


    -----------------------------

    uygulama java oldugu için çalışabilir eger ekrana büyük gelirse 3 farklı boyut war bi küçügünü dene 

    denemeden bilemeyiz x)) ben wave ime kurdum kendime geldim telefon şimdi birşeye benzedi valla 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    denedim oldu hocı saolasın

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    işine yaradıysa ne mutlu bana 

Toplam Hit: 2004 Toplam Mesaj: 5